fredag 7 december 2007

Äntligen!

Som Gert skulle sagt, eller skrikit... vem brydde sig?
Har kommit hem nu, blöt är jag. Det är inge kul o ha hund när de är blött o geggigt ute. Måste införskaffa mig ett regnställ, gummistövlar, underställ till kalla vintern (om den får för sig att komma?) o typ " allväders"- skor - sånna som är varma o håller vätan utanför skon.
Annars är de väl inge mer jag behöver... :P Då vet du tomten!
Ska käka mat o glo på Idol finalen ikväll med C... borde nästan gå in på Betson (eller vart de är?) o buda på att Marie vinner, för de tror jag. Amanda suger, har jag tyckt redan från början... men se svenska folket tycker nåt hel annat dom. Att jag alltid ska va outsider.
Abbie fick ett märgben av mig idag, eller av B för o va exakt. Hon tuggar för fulla muggar där inne i vardagsrummet... får se hur länge den excisterar! Jag sa att jag ville ha nåt jäääätte hårt eftersom hon tuggar så nedrans jätte hårt med sina kampfhundskäkar.
Imorrn är de fullspäckat schema för o va mig. Upp vid 8 o jobba en sväng. Möta upp J o kanske L på stan o käka lite lunch o prata strunt. Sen hem o förhoppningsvis träffa en annan L med Inka hunden! Abbie lääängtar efter nån o leka med, den där Nellie är så gammal o tråkig :P
"Hon fatte' junte, käwwing"
Fick fråga A om pengar idag :S Jävla besiktning som ska va inbetald den 17'e... va världsligt!
A är en sann vän som alltid ställer upp, fänx hun'.
Säger som H skrev i sin blogg. Vart tog alla år vägen?! Känner igen mig så sant i de du skrev. Tror inte de hänt nåt speciellt alls dom senaste 4-5 åren, känner mig iaf inte en dag äldre. O snart är man där, på 30 sträcket.... piiiu.
aja, ta tag lite i hemmet här då.
Hej svejs!

Inga kommentarer: