onsdag 5 december 2007

Jaha ja

Så nu ska ni springa fritt mellan båda bloggarna tror ni? Erat pack!
Troget... verkligen troget...
Jag är ändå störst bäst o mindre vackrast! :D
Jag har haft 150 besökare på en vecka... inte illa pnkat. typ 30 om dagen.
Hujedamig, nu får man passa sig. Jag kan räkna upp kanske 10 pers vid namn som jag vet läser... :S
Sitemeter är bra skit. Kan ju se vart från alla kommer o.s.v så ni behöver ju inte kalla er anonyma ;) .. please don't?
Igår Var det en väldigt mörk o trist dag. Som vanligt, i framtiden.
Efter kl 2 så börjar de mörkna ute o man blir deppigare o deppigare ju mer tiden går.
Åk inte bil utan bälte.
För många är detta en sjävklarhet, även för mig. Men som så många andra med splittrade personligheter så fick jag tydligen för mig att vara ligist o åkte utan bälte 200m.
Fick böter.
Tjillevippen så var man 1500:- fattigare. Trevlig polis dock.. måste jag säga... Men jag grät lite ändå, för jag tyckte så synd om mig själv. Ska se om jag kan få F o betala halva min bot, eftersom han satt bredvid utan bälte han oxå, o konstapeln tyckte att han gjorde rätt i o betala halva min! Om jag blinkar lite extra sött mot han kanske... (samtidigt som jag kräks invärtes)
Fick med mig bästaste B hem, så vi gick en sväng på chanalen med doggers o sen lagade bullmamman mat o sen åt vi den. OMG?! VA?!.. joråsåattee...
Sen somnade vi... med 2 hundar i sängen... som en enda stor familj...Katten var ute o jagade brudar...
Idag bröt jag mig lös... brös.... känns som man skulle sagt fel om man sa den meningen högt...?
Iaf så orkade jag inte med folk så jag gick upp till blå himlen o städade med C istället, mycket trevligare! Känner redan nu att jag gör slut med Håkan... ju fortare desto bättre.
Åkte en liten omväg hem idag o stannade i järgårds-skogen o släppte lös kampfhunden. De va kul! Hon sprang o nosa som bara den. Sen mötte vi en jättehäst. Den blev rädd för Abbie, o Abbie ville leka med hästen ( alt. springa fram o bita den i benen, en smaksak) Sen åkte vi hem.
O snart ska jag åka in till stan igen. Ett jävla farande... skönt att han åker bort i 2 veckor snart... ironiiiin spruudlar.

Jaha nehe. De va väl de de!

Inga kommentarer: