lördag 8 december 2007

Äntligen lördag?

Det känns konstigt nog som fredag idag igen. Kan bero på att jag jobbade en sväng idag förståss. Ända till 12. Dom hade katastrof på Harrys...jävla Rydell & Quick ;P
Efter det fikade jag med J o tiden bara sprang iväg, helt plötsligt var klockan halv 3 o de var dax att dra hem mot byn igen. Mötte upp L o Inka. Hundarna lekte av sig som bara faen :) Hoppade i vattenpölar o allt vad dom gjorde för o göra mattarna ännu mer överlyckliga *host*
Fick bli en dusch när vi kom hem, så nu är hon guldbeige igen.
Ska sjunka ner i soffan o käka bagUetter (som A skulle sagt) med skagenröra o dricka julmust tänkte jag. Julmust är en drog. Cola smakar skit efter man halsat i sig så mycket julmust.
Julmust for president!
Dom har fått in huuur många coola t-shirts på t-shirt hell nu... cravings! Men får vänta på lönen... kanske finns de nån ynka kvar till mig då :P
Om nån timme går flyget från Arlanda mot Phuket... jävla dom. Hoppas dom iaf bränner sig lite... o flagnar... men mest hoppas jag att dom har svinkul o hittar på roliga saker, som de verkar att dom skulle! (snygg meningsbyggnad)
Själv ska jag frysa o va allmänt blek, de ser jag fram emot ;)
Kommer inte på nåt mer nu, så jag lundal av lite häl.

Taklagsfest, ska ni ha.. oo.. välkammad utter!

Inga kommentarer: