söndag 9 december 2007

Totaly typical sunday

Kollade just på ett youtube klipp på Björn Gustavsson från Parlamentet, vilken jävla stjärna!!
Hur kan jag missat honom? Möjligtvis för att jag missat parlemantet varje söndag ett bra tag... just det.
Måste se ikväll iaf kl 20.30, då skulle Robert G va med, han är ju oxå en hejjare.


Kom även över en "förklaring" till mitt stjärntecken, eller hur fan man nu säger.
Stämmer ganska så bra in på mig tycker jag.

SCORPIO - The Addict (mina cravings)

EXTREMELY adorable (självfallet). Loves to joke. Very Good sense of humor. Will try almost anything once (mitt motto, om man bortser från knark som är bajs). Loves to be pampered. Energetic. Predictable. GREAT kisser (Woho!). Always get what they want (försöker iaf, eller vad säger du B?). Attractive. Loves being in long relationships. Talkative. Loves to party but at times to the extreme. Loves the smell and feel of money and is good at making it but just as good at spending it! (hävdar tvek :P) Very protective over loved ones. (alltid! behandlar andra som jag själv vill bli behandlad) HARD workers. (weeell..) Can be a good friend but if is disrespected by a friend, the friendship will end. Romantic. Caring.

Vaknade ganska så sent idag. Abbie låg i sängen så vi gick upp när hon tyckte det var dax. Klockan hann bli 9.30! Annars brukar klockan ringa vid 8, för o slippa olyckor.
Gick bara en kort sväng, gick hem o åt frulle, sen åkte vi iväg igen.
Blev tipsad av L om en bra stig att gå uppe i stjärnorp. Men hittade inte riktigt så vi åkte ända upp till idrottsplatsen o hittade ett elljusspår som vi tog en sväng på. Efter en stund fick jag syn på, vad jag trodde då var en hund, så jag kopplade Abbie o började gå igen. Då upptäcker jag att de var ett rådjur (hemst lika på långt håll, ooh jaaa) som skuttar iväg. Ungefär 2 millisekunder senare kommer hela rådjursligan o hoppar över spåret på en 10-15 man, ungefär 20 meter framför oss. Abbie, som tydligen är lite "slow" hann inte ens uppfatta dom så hon strosade vidare med nosen i backen medan matte står som ett fån med hakan nere i backen. Spännande o se! Sen så stannade dom till inne i skogen o står helt blickstilla o lyssnar efter ljud, dvs mig o Abbie. Sen hoppade dom vidare. O på andra sidan var de oxå ett gäng som sprang iväg. Vilken naturupplevelse :) Efter nån kilometer släppte jag henne lös igen, o självklart DÅ fick hon span på ett råddjur o skulle älga efter, men rolig som hon är så stannar hon upp efter 3-4 meter o kollar på mig! Precis som att "Ska du inte med??" HOn är rolig den där. inge vidare mycket jakt i dom där generna kan jag ju säga iaf. Hon vände om o hängde efter mig istället.
Det var dagens hundhistoria iaf.
Var hemma vid 12 igen. Duchade o grejade lite. Kollade på reprisen av Bonde söker fru vid 1. Dom är ju för härliga bönnerna :P Karl-Petter är ju bara så lugn. O Fredrik.. ja vad ska man säga... haha. Kul tv tycker jag.
Sen åkte jag upp till mamms o papps o käkade lite mat. O sen ut igen o gå en promenad med Cilly. Det var den dagen de.
Om jag räknat rätt så kom dom fram kl 12 idag. Kul för dom o mötas av 30 grader värme.. här regnar det...Bajs! Undrar va dom hittat på änsålänge... Time will tell. De kommer bli tomt här i typ... 19 dagar, det är en sak som är säker. Men ack så himla skönt när han kommer tillbaka!
Jag får bosätta mig i solariet några dagar innan.. :P
KÄnns som de va nåt mer jag skulle skriva.. men kommer inte på't.

God söndag på er!

Inga kommentarer: