måndag 17 december 2007

Måndag - nedräkningen har börjat.

7 dagar kvar till julafton!
On the 7'th day of christmas my true love gave to meeee....
Köpte en julklapp till B idag! One down, typ 4 to go.
Nåt han inte önskat sig, så vi får väl se vad han tycker :) Hate buying presents...
Tror jag ska köpa nåt mer, fast de blir mer som en julklapp till både mig o han... hmm... eller mest mig kanske... han bryr sig liksom inte om sånt vad jag märkt.. vi får se!
Abbie är sjuk idag... hon tuggade nog i sig nåt olämpligt när vi va ute o promenerade i söndags...
Har skitit inne 2 ggr idag (det luktar inte blomma här hemma) diarré, o kräktes alldeles nyss.
Det får bli svält i 24 timmar, sen succesivt utfodra med kokt ris o kokt fisk, de har matte googlat!
Tarmarna behöver vila sörrni.,
I söndags passade Abbie på o tugga sönder den första saken här i hemmet oxå.
Offret - Tv'dosan. Den i sovrummet, typ 100 år gammal. Kanske därför hon är dålig? svalt nån plastbit? Ah, det utspelar sig så småningom.
Skulle fått besök ikväll av T, men vi tog de en annan gång då jag hade min crapiga hund o han skulle iväg o fira nån kompis som fyllde år.
Så nu tog jag mig tid att bädda rent i sängen, de får ta mig tusan räcka med en katt som sovsällskap nu, hunden grisar ner så dant :P
O så ska jag bänka mig framför tv'n snart.
En måndag som ingen annan, mina damer o herrar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vem är T?
*Nyfiken' :p

Nica Hansson sa...

Varför tror du jag skriver de flestas namn med första boksaven bara för? ;)
O är man anonym ska man absolut inte räkna med o få några svar! Väl mött, Hope you like my bloggers.