onsdag 26 december 2007

Jul - Done, Nyår ahead.

Då var de över då.
Julafton spenderades med mammas o pappas o doggers. ÅT.
Kan man väl beskriva de lite kort.
A big fat eating holliday! Först julman, som är fan så gott. Sen glass, sen fika, sen skinkmacka... dääm. Sen tog vi med oss klapparna o åka till motalalala till bror o familj.
Dennis var en trött o hostig en, men han kunde iaf glädja sig med att bada i julklappar.
Själv fick jag lite presentkort o smått o gott. Bra skit!
Igår va de lugna gatan typ halva dagen... sen bar de iväg till cilla o käkade tacos med henne o anna o sofie. Lovely as always.
Sen svek jag dom o drog vidare in till la stada.
Gick upp till E o hennes karl o lite folk. Hade väldans trevligt. Sen tittade vissa lite väl långt ner i glaset, o andra blev sugna på krogen. Så vi drog dit några stycken, men efter jag jag bara hunnit snegla i glaset nån timme eller två så kände jag mig mer eller mindre nykter. Så efter nån halvtimme i kö till platå så banga jag o gick hem o sov istället. Partypoopper som man är :P
Får köra All in på nyår istället... typ?
Blivit bjudna till lite folk här o där, får väl se vart vi hamnar.
Nu ska jag ta tag i den där mackan som jag tänkt göra för ett par timmar sen. Sen blir de långus promenadus med doggus.
Imorrn är de jobb igen.
FYY FAAAN SÅÅÅÅ....

Jag är pontiak -vem är du? Del 1



Del 2

Inga kommentarer: