torsdag 27 december 2007

Average per day 20.

Knappt så man törs skriva längre ju.
Vilka är de som läser o vilka trampar jag på tårna månne?
O vilka snackar jag skit om o.s.v... tuuur att man oftast använder fingerade namn. Hemlig topsecret agent som man är.
Inatt kommer B anlända till linkan... tror jag...typ... vem vet. Märks.
Mitt jobb känns som samhällstjänst.
Shyrre shysst.
Folk sneglar på en hit o dit o man får jobba med folk som inte passar på platser med annat folk över huvudtaget. " vaddaaa?? ska man hälsa på folk?? lee lite kanske? Svara på tilltal??"
FÖDDES DU UPP MED NAPPFLASKA AV NOMADER I NÅN JÄVLA PAPPKARTONG ELLER?!
(Jag vet inte vad nomader är, men de kändes plötsligt så himla rätt o skriva det. Jag tror det typ är ett folkslag, som kanske flyttar ofta, o inte pratar med varandra.. äh, I'll just have to fucking google it. Lång parentes mening... här kommer slut parentesen, spänn fast er! --->)
Haft stans sämsta morgon iaf, ville bara slå sönder nåt i bitar. Eller nån. Valfritt.
O imorrn är de fredag - guld!! Äntligen ledigt igen :)
Sen är de nyårafton på måndag, nu har man blivit bortbjuden ännu en gång. Helt strålande va folk bjuder till.
2007 - ett år av frågetecken.
Fatta hur jävla fort de här året har gått!
Nu i november hade jag jobbat ett helt år på Håkan. Crap!
Fatta va snabbt tiden kommer gå nu framöver, om de ska fortsätta i de här takten.
Helt plötsligt vaknar man upp o är 30+, singel, med hus på landet, hund o katt, o ett jävla begär efter familjeliv.
Looking forward to it då.
På eftermiddagen fick jag iallafalle jobba själv. De gjorde jag nog rätt i.
Snyltade lite godis o frukt. Inget konstigt alls. Jag är ju städerska o vi är sånna... snyltare, klåpare, jä you know.
Sen satte jag mig i bilen o hade rast bestämde jag, på obest. tid. Sköööönt.
Oh förkortningar är kul! tänk om man kunde skapa ett helt inlägg med bara förkortningar.
Jag undrar fortfarande vad fil.kand är. Filial. kandidat? Eller? Vad gör en sån?
Tell me! ...eller så googlar ja't.
Sen hängde jag gäng med C på Hawwys. skrapa lite tuggumin, sen va kl 3 o då får man åka hem.
Hämtade Kebabbie i b's lägenhet o åkte hem , gick på promenad. Åkte o tvättade bilen. vrålåket! Att den inte kan få va ren ett tag nu då... pliis. fucking hate dirty cars. Man blir ju skitig bara man går emot. Men med de här vädret behöver man ju inte förhoppa sig.
Träffade en trevlig man i sin bästa år på frukostpromenaden. Det tittade fram en lite svart sån där [schnauser] hund bakom ett träd o Abbie blev alldeles till sig av lycka, men matte bara gick vidare. Då hojtade den lille mannen att dom kunde ju hälsa, hon var ju oxå tik. De gick bra i ungefär 3 sekunder eftersom abbie studsade fram som en gigantiskt badboll o fläbbade o såg allmänt otrevlig ut. Den lille svarta bara glodde på henne tills hon hade skuttat klart, sen morrade hon åt henne o gick vidare. Abbie tyckte hon va nördig. efter de lilla mötet gick farbrorn ifatt mig o började prata om att älta o älta o älta inlärning med hunden nu när den är i "den där åldern" tex. "stanna" när man går över vägen m.m Han var en vis man o jag tog åt mig av hans kunskap.
...
MEN GUD! ska hela den här bloggen handla om precis ingenting idag!!
Anyhow. Gick till affären, eller nae, ÅKTE till affären, mötte gravid-anna där med sambo o kajsabarn. Måste döpa om henne nu när hon inte är gravid längre. Mamma-anna perhaps?
Åkte hem igen. Åt mat. O nu är jag dret trött o vill inget hellre än o somna i soffan framför tvän. Men måååste hålla mig vaken...
Gjorde tabben igår o somnade till Meet The Robinssons, o kunde ta mig tusan aldrig somna sen när de väl gällde. VErkade va en hejdundrans kul film de där, de lilla jag hann o se.
SÅÅ, nu har ni säkert slutat läsa för länge sen o hoppat ner ända hit för här börkar de ta slut.
I shall leave you with that.
Sayonara.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gla nytt år om några dagar! ;)
Det är pappas hund på bilden! Fick passa på att ta en bild medan han satt still en sekund!

Fortsätt med dina härliga blogginlägg! Får gärna skriva åt mig med, orka liksom, en annan dag!

Ska hälsa systra mi!

Anonym sa...

fil kand. = filosofie kandidat

fil mag. = filosofie magister, en sådan innehar P Daddy och det är snäppet bättre än fil kand ;)

Nica Hansson sa...

självklart...