lördag 22 december 2007

Vilken KRÄK...

...sjuka jag har åkt på...
SUCK!
Inna jul o allt. jag som vill moffa julmat till tusen. Hoppas jag mår bättre imorrn.

Igår fixade jag dom sista julklapparna *piu*
Abbie var måttligt road av o vänta kvar i bilen hela tiden... :P
Men hon vet inte om att mamma köpt ett stooooort oxmärgben till henne i julklapp!
O sen fick hon en tidig julklapp igår. En tugg grej, den gilla hon. Hon har bara lyckats ta sönder den lite grann.. så den här håller nog ett par dagar trots allt *tummen upp*
Av S på jobbet fick jag coola hundbajs påsar!
"When you're going number 2, you do it with attitude!" :D
Med dödskallar på, så klart ;) Hon är för go... o toffifie oxå, som jag ganska snabbt åt upp...
Imorrn kommer beng-i-bollen hem... skööönt. Eller ja... till sverige iaf... jag får inte se'n på några dagar till...däm you visby.
Igår kväll (innan jag bestämmde mig för att kaskadspy) så köpte jag o C pizza iaf, eller hon köpte sallad o jag pizza :P
Orkade bara två bitar, även att jag va vrålhungrig 10 minuter tidigare. Började frysa lite, o kännas konstigt i magen... där nånstans tog cilla sitt pick o pack o drog hem - med all rätt :)
Somnade på soffan... vaknade nån timme senare o fick rusa.
Usch va ynklig man är när man kräkig... jag blir som 3 år o tror att jag håller på o dö.
Somnade till på toagolvet en stund, mindre bekvämt så här i efter hand, men just då va de skönt.
Sen fick jag iaf sova hela natten.
Ut med abbie i morrse med 9, in, höll på o svimma av värmeslag, o ja... sen va de dax igen.
Nu har de vart lugnt sen dess iaf. Käkat lite fil o frukt, så nu får de va bra med vomering för den här gången har jag bestämmt.
Sjuka cravings efter apelsiner! o röd paprika... konstigt nog.
Cilla med sin hypodondri tyckte jag skulle grav-testa mig, kissa på pinnen you know. Men naaah... med lingonvecka o allt så känner jag mig ganska så säker :D
Tänkte krypa ut o kasta lite boll med Abbie nu, anstängade för henne, dock inte för mig - perfa.

Tack o hej, leverpastej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var galen i apelsiner när jag var gravid..En kompis sa att ungen skulle bli rödhårig pga det..Och ut kom....EN RÖDHÅRIG BÄBIS!!
GOD JUL!!!
Kram Lollypop!

Nica Hansson sa...

*haha* Lägg av!!
De blir inga abrn, så de så ;)
God Jul på dig med Poppan!!