torsdag 6 december 2007

Här kommenteras det...

...för högan sky, så att säga. För o va en smula ironisk.
Idag har jag arbetat. Sen har jag slutat mitt arbete. Åkte hem till B o gått en sväng med hundarna. Sen fikade jag en sväng med Herr S, trevligt. We should do it again sometime soon.
Han ska iväg till fjälls nästa vecka... bl.a, mycket skulle den karln hinna med iaf... lite avis är jag!
Här får man allt sitta kvar hemma i svedala o frysa (de kunde väl förihelvette iaf snöa!) o tycka synd om sig själv.
B köpte en tidning igår. Moore. Det är nästan en av dom bästaste saker med pojkvänner. Man får äntligen börja läsa vettiga tidningar igen. För inte kan gå o köpa en sån tidning själv inte...ne...de känns ju jätte märkligt. Så sköna kommentarer o repotage! Sånt hittar vi tjejer inte i nån jävla tjejtidning. Ett exemplar på en insändare:
"Tja, jag läste på bloggen om en facination för Maria Lodenborg. Jag blev väldigt glad för jag har oxå en facination för henne! Försöka att fixa en intervju med henne till nsta nummer!- Linkan.
Som svar får denne intet ont anande mannen:
"Du säger facination. Polisen säger "stalking". Men som vår chefredaktör brukar säga "Jag har lärt mig att man inte kan tvinga nån att älska en. Det enda man kan göra är att följa efter dem tills dom tröttnar o ger upp". Haha!
Eller varför inte den här. ( ag vet att jag är jobbigt, men det är minst lika jobbigt o sitta o skriva av ska ni veta, o detta gör jag för ER skull. Hör ni det!)
"Tja boys! VArpå er fett softa jubileums fest när ni firade ert femtionde nummer. Har typ aldrig
sett så mycket söta honor! Ville bara säga att ni är grymma på att fixa partyn. Er chefredaktör pratade med mig jättelänge om en idé jag hade till er tidning, han kan väl mejla mig? -Anton.
Svaret:
"Om du kommer ihåg vad du gjorde kan du inte haft speciellt kul. Thomas hade iallfall väldigt roligt och kommer därför inte ihåg dig."
Skrattar så jag kiknade lite. Sen har vi ju en himla massa roliga repotage om tex karln är "herre på täppan" i hemmet och om manliga prostituerade.
O en massa naken bilder på billiga blondiner förståss. Fast sånt stör inte mig. I tidningar vill säga, o på film. Förstår inte riktigt va vissa tjejer känner sig hotade om när dom bestämmer att killen varken får se på porrfilm, porrsurfa eller köpa blaskor såsom Moore, Slitz m.m
Whats the deal?
Över till nånting helt annat. (från ingenstans)
Imorrn drar den sämre hälften... mot huvudstaden, sen pålördag vidare till Thai.
Hur många gånger har jag sagt det nu?
va? va? va?!
B's dator är super dum. Skit tråkiga tangenter som jag hela tiden skriver fel med så jag får sudda o sätta dig bokstäver både här o där, ett jävla jobb ska ni veta. Allt för o rensa huvvet o tillfredsställa eder.
Hundarna kan numer för mestadelen vara lösa tillsammans här hemma, det gillar vi.
Men man får ju ha uppsikt för Abbie vill ju bara busa o hångla med Nellie hela tiden, o som brud kan man ju lätt tröttna på sånt vet man ju.
Medans han packar här så jag ägna mig åt tv-tittande... nåt jag är förträffligt bra på.
So long, imorrn är de fredag!

Inga kommentarer: