lördag 8 december 2007

Surf's up


Sååå fantastiskt bra film!
I just loove cartoons :)
And I certainly know a handsome boy when I hear one- Shia Labeouf var självklart rösten till huvudrollen *wittawiiu*
Så himla rolig film alltså. Skrattade till jag grät! Precis min humor. Det är dom där små sakerna, nån rolig gest, en kul kommentar, baby pingvinernas gulliga barnröster... kolla klippet in till 1.10 nånting... när lillkillen försöker sätta tillbaka fenan som precis ramla av... haha! Det är sånt jag snackar om. Hillarious! :D


"He's a dirty trashcan full of poop"

O så låg Abbie i famnen på mig o tröck upp huvvet under mitt, då fälldes ännu en liten tår i nicas öga, av lycka. Världens bästa hund har jag... o katt! Vet att jag suttit o tyckt synd om mig själv o haft hobbe på magen o sagt " du o jag hobbe..." o gråtit en skvätt :P
Kort o gott, helt klart sevärd film!
5 av 5 pingvinpittar från mig.
Lyssna på låten, It's a very good one från filmen.
Godnatt.


Inga kommentarer: