måndag 26 november 2007

Trött!!

Känns som att kroppen ska lägga sig i viloläge närsom o jag kan inte göra nånting för o hindra den.
Imorrse var de likadant på vägen till norrpan... PANG så smäller man upp ögonen o undrar hur länge man egentligen blundade... o vem som körde under den tiden? Har nån installerat Autopilot 2.0 i mig utan min vetskap?
Såg ut som en zombie såg jag när jag knallade förbi en spegel på Malmstaden... hujedamig.
Sömn är viktigt, må jag säga.
Har en tjeja på jobbet med sömn problem, kan inte göra annat än tycka synd om henne :/
Har vart ute o gått spåret med hunden i snön. Gud va den lilla varelsen älskar snö! :D
Springer kors o tvärs o trycker ner snoken i backen, o ibland hittar hon pinnar o bark där under så då ska vi bära runt på dom ett tag oxå. O rivstarterna *haha* benen bara flyger omkring, noll koll. Det är härligt. Sen tränade vi apport, de gick sådär, men tillslut fatta hon när hon kom tillbaka med den o fick godis! Oh happy glorious day.
Är så jävla fucked up i huvvet att jag inte ens orkar tänka på saker jag borde tänka på.
Hoppas de löser sig till de bättre. Annars dör jag halal, on the spot. Orkar inte.
Nåväl, imorrn är de skogsis tisdag! Vi har kommit på olika tema-namn för veckans arbetsdagar jag o S för att liva upp stämmningen lite.
Malmstan's måndag, Åhléns onsdag, Teeslands torsdag, o slatt-fredag :D ( "slatt" p.g.a att man tar allt som man inte hunnit med under veckans gång. reds.anm)
Jag gillar verkligen Jula norrköping, åk dit o handla vettja :P
Dom är så himla shyrre shyssta där. Många som snackar med en o så. Lagerkillen som alltid ska snacka musik. Idag skulle jag hem o kolla in Tarja ( fd Nightwish) o hennes nya video på youtube. Gört ni med! o sen "sötis" då, som promt ska kramas o va allmänt översocial norrlänning :)
Men dock ändå har jag sökt ett nytt jobb nu iaf. "Hurra, ETT nytt jobb tänker ni, good luck" Ja... jag har iaf kommit igång o börjat! Knåpa ihop ett CV igår som jag blev rätt nöjd med, inte för mycket o inte för lite.
Ska in o se om de finns nåt nyinkommet idag som man kan söka oxå...
igår var la familia här. Mycket trevligt! Abbie skötte sig exemplariskt o alla tyckte hon va super snäll o söt. Dennis på 2 år var framme o klappa lite med skräckblandad förtjusning.
Abbie smög sig på honom bakifrån o slicka honom på handen, då blev han först rädd men i samma sekund sträckte han fram andra handen så hon fick slicka på den oxå samtidigt som han skrek :D som sagt, skräckblandad förtjusning!
Pappa var favoriten, som vanligt. Likadant med katten, tydde sig alltid mest till pappa. Måste va för att han sitter o är så passiv så dom blir så nyfikna på han :)
Oh well, soffläge strax.


Hörs då!

3 kommentarer:

Anonym sa...

HÖRRÖÖÖÖÖÖÖÖ!!!
Är något fel på norrläningar????
Tacaka vet jag JOOKMOOK;)

Anonym sa...

kan stava...vadådrrååå??

Nica Hansson sa...

*haha* inge fel alls på norrlänningar, tar du översocial som nåt negativt? o till sist: VEM FAN ÄR DU?! :D