tisdag 13 november 2007

Fejsbukk II

Snacka om o va en fluga... jag gör ingenting där inne längre knappt. Loggar in o ser vad dom andra gjort sen senaste besöket, sen loggar jag ut.
Dom flesta av vännerna har jag ju redan på Msn o snackar med där. sen o skapa en massa nya töntiga grupper? Hallå? Så himla "Skunk" av dom. O hur gammal var man då? 14?
"Vi som hänger på stureplan" "Vi som gillar dyra kläder" "Pickhults gruppen".. come oooon.
Nu freebejsade jag ju självklart ihop alla tre grupperna men de är ju typ så. Pinsamt.
Fick inga vinterdäck idag, dom hade inte fått den leveransen än, men skulle komma ikväll, så imorrn eftermiddag blir dom påslängda! Ska förhoppningsvis åka från B imorrnbitti så även om de blir snöstorm inatt så slipper jag iaf hinna köra ihjäl mig. Har fått lite nya tips på hur jag ska få kamphunden o sluta dra. De blir o öva öva öva!
De ska nog lösa sig ska ni se. Hon väger 22 kilo nu flickebarnet. Precis så jag orkar lyfta upp henne i famnen ;) Stark som man är.
O medan hunden går upp i vikt så går matte ner :( 3 kilo kaputt. O som jag kämpat för o gå upp! Oh well, för mycket promenader o för lite mat. Skärpning Hansson!
Abbie har inte vart i buren på 2 dagar nu! De har funkat. Men man kan ju aldrig va riktigt säker på att hon inte ska käka upp skorna, eller nån del av inredningen. Men så länge hon visar matte att hon kan, så ska jag fortsätta ha de så. Hon är så pass trygg i vårt hem nu så jag tror inte hon kommer behöva buren här framöver. Vi får se!

Disken kallar så det är väl bara o sätta igång.

Inga kommentarer: