tisdag 27 november 2007

Jag ger upp

Det funkar fan inte.
En p-bot till, men den ska fan i mig överklagas. Bar in lite grejer, hela förloppet höll på i MAX 4-5 minuter. En securitasbil parkerar bakom min bil, han ser klart o tydligt att jag håller på o lasta ur bilen. Snabbt som fan passar han på o lappa bilen medan jag lämnade in grejerna. Det är fan inte shysst! Han kunde stuckit ut huvvet o sagt "här får du inte stå!" Då hade jag iaf fått en ärligt chans att förklara att jag är tillbaka om 1 min!! ska bara slänga in grejerna i lägenheten. Men icke.
Från 15.17 till 15.18 stog han där o lappade, 15.2o var klockan när jag satte mig i bilen igen...
FY FAN vilket as.
Gud vill mig illa.
De blir inga julklappar iår. Helt klart.
Månaden såg ju så ljus ut, va fan...
Se fick jag abbies försäkring som var på de tredubbla beloppet eftersom vi tecknade försäkringen i mitten av en månad, så de blev resterande av den halva månaden plus 2 fulla månader, eftersom man betalar i förskott. Oxå en helt fantastisk utgift som man inte var beredd på.
De får bli o lämna tillbaka hundstackarn alltså.
Helt ärligt.
Jävligt synd att de ska bero på 2 skitmånader, men de kanske är så.
Pappa kanske har rätt...
Nu går jag o hänger mig, hej!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi skjuter dom asen!!!