fredag 16 november 2007

MysMongo

Gud va jag är sådär mystrött nu.
Kommit hem, ätit mammas pannkakor... somna en stund i soffan... vill bara hoppa in i myskläderna o krypa upp i soffan...
Men först! Så ska jag bort till Cilla o snacka lite dret. Hon är dogvakters åt sina päron.
Eller ja... alltså åt deras hund. Rasmus.
Inget speciellt har hänt, precis som vanligt i framtiden. Jääätte stora utskrifter.
Igår fick jag o B bigtime cravings o köpte choklad mitt på sena kvällen. Men ack så gott det var ;)
O käkade god mat gjorde vi med. Gillar när de blir så där bra när man freebejsar.
I RULE!
Hunden mår bra o är fin o söt, precis som de ska va.
O Hobbes klor har växt ut fint nästan allihop, förutom en som är lite svullen o en som fortfarande är en torkad blodklump. Men han har inge ont i dom iaf så jag tänker fortsätta avvakta o se om dom växer ut som dom ska.
Snart är de löning igen! Yei! De gillar vi.
Måste börja tänka ut vad man ska köpa till alla i julklapp... svårt. Eller alla o alla...
Cilla, jag, Sofie o Anna kör ju våran Jul-hazzard tradition o köper 4 julklappar var, eller är de 3? aja.. vi har ju bara haft den här traditionen i typ...5 år? :D
Sen är de ju Mamma, Pappa, bror med sambo (får bli nåt gemensamt) o Dennis. o B - fast jag tror redan jag vet vad de blir där... wihoo. Behöver ju bara klä ut sig i Playboy Bunny outfit o -Hepp! I'M your christmas gift!...typ...
O fyller år gör jag snart oxå! Herrejistanes!
22'a November. Jo jag tackar ja. Mindre än en vecka kvar.
Sen fyller B den 28'e, så typiskt honom. Kan aldrig va nåt själv, bara härma mig hela tiden :P
Ska bli så himla skönt med helg nu känner jag. Imorrn ska jag ut med P.Daddy o käka med "motalagruppen", nyktert såklart *host* De blir nog trevligt!
Vårt lilla Julfest knytis med jobbet blev flyttat till den 15'e december... o nu fick jag reda på att vissa inte tänker gå, då tänker fan inte jag heller göra det. Strök mitt namn idag :P
Va ska jag dit för? Ok om de va julbord dom BJÖD på, då kunde man gått dit o visat sin tacksamhet. Men nu ska man ju fan ta med sig sin egen mat o köpa julklapp själv för 100:-, glöm det. Så mycket gillar jag inte mertalet.
Aja, thats it, nu ska jag dra ett varv med snabeldraken, tvätta golven o sen pipa iväg en sväng.

Trevlig afton!

Inga kommentarer: