söndag 4 november 2007

Hangover

Fest igår.
Dra åt pipsvängen.
En sak till som kan dra åt helvette: baksmälla.
Hittade mina Resorb för nån timme sen bara. Kunde tyvärr inte få i mig skiten pga av Cypern resan då vi överkomsumerade :P
Förutom eliten Sofie, Cilla o Anna så gästspelade även Lola en sväng på kvällskvisten, mycket trevligt då de va längesen vi sågs. "Vad hände? tour -2007" moves on. Vi höll till här hemma i min crib. O jag måste bara ( som jag alltid gör) lovprisa min underbara hund. Gud så stolt matte var över dig igår! Va ju lite orolig för att hon skulle bli hispig o dampig av att 5 brudar dricker sprit o lever rövare, plus att hundrädda Anna skulle komma. Men de gick så himla bra, hon va så lugn o fin så tillomed Anna satt o gosade med henne under kvällen. Världens bästa hund, top of the line- varsågoda. I dag när jag vart bakis delux så har vi hängt gäng i soffan o sovit o snarkat båda två. Jag är helnöjd :)
Baksmällan är på väg att ge med sig nu iaf... har verkligen mått bajs hela dagen. Skakis o kallsvettats, haha, härligt.
Men nu kommer snart B hem hit, från sitt sthlms gästspel, o käkar lite med mig. Yei!

Over and out folks.

Inga kommentarer: