tisdag 30 oktober 2007

Gud va dålig

...jag är på att uppdatera mitt händelserika liv.
So? Whats the story, morning glory?
Kom på att Brainpool är ju så hiskelikt bra! Kolla på Boston tea Party igår, inte hade väl jag en aning om att allas vår Pöör gessle hade skrivit Bandstarter?
Did you?
Man lär sig nåt nytt varje dag.
Idag lärde jag mig tex att stålull är jätte bra till diskbänkar.. hepp *haha*
M-L lär ut bra saker hon. Kul kvinna i sina bästa år. Fast hon har sina sidor hon med, som oss andra.
B kom igår, så vi aktiverade hundarna i kolsvart mörker. Men man känner ju sig trygg när man har en kampfhund :P
Sen fick jag mig en rejäl omgång!
Nej, ingen sån omgång. Nerbrottad 2007, ont gjorde det. Jag uppskattar inte killar som "ger igen" jag tycker vi brudar ska få slåss en bra stund innan... men men. Man lär sig av sina misstag :P
Hade även en otreliv morgon promenad med Abbie igår morrse. Sprang ner till fotbolls planen, som var "avstängd". Nica är ju smart o tänker " ah, för fotbollen menar dom ju.." o sprang ner o gick ett varv sen ställde vi oss i ena hörnet o kasta lite boll. Strax därefter började nån herre o vissla o gorma elaka saker som att jag skulle andvända mina hjärceller o att "här får du väl för fan inte va!!" Hoppla då? Sprang därifrån med svansen mellan benen o skämdes en smula :S
Trevligt bemötande är inget man orkar med på morgonkvisten tydligen.
Sen mötte jag morsans svägerska, som är personlig assistens till en dam.
Svägerskan knata fram till Abiie o börja klappa, Abbie blir lite väl exalterad o hoppade till, vilket jag är väl medveten om att hon inte får. O "damen" hugger direkt o läxar upp mig i att "såå däääär får dom absoluuut inte göraaa"... no shit sherlock? Märkligt vad männikor utan husdjur o hund vet mycket om hunduppfostran...tydligt.
Oh weel, nog om hundar.
...
..
.
jaaa, nae mycket mer har väl inte hänt.
Imorrn ska vi antagligen hälsa på WP träningen igen, kul!
O på torsdag ska jag umgås med min lilla fjortis kusin, som jag nog tyvärr inte kan kalla för fjortis längre när jag kom på att hon typ är 18år nu? hah... faan va alla växer ifatt en. Jag står still o alla andra småbarn växer om mig. Så känns det iaf.
Ska bli kul. Var länge sen vi sågs!

Där har ni! read it and weap.

1 kommentar:

Anonym sa...

Weight pull för hela slanten, på med selen! :)

/Anonym 1