fredag 26 oktober 2007

PÅ tok för länge sen...

... jag åkte kryssning!
Har sånt himla cravings efter lite båtfylla känner jag! :D
Är ni med mig? va? va? va?
Anyhow. Om jag får bestämma kommer det bli av en inom snar framtid.
Här sitter jag mitt på kvällskvisten o känner doften av.. bajs.
Fast de är mitt eget fel. Dock inte mitt bajs, men jag får faktiskt skylla mig själv.
Att jag aldrig lär mig! "Ta ut hunden innan du går o lägger dig, Nica.- De hjälper inte ett dugg att du var ute med henne 1 timme innan du lägger dig."
Nu får jag ha fönstret på vid gavel, o det är inte plus grader ute, om en säger...
Varfrö har jag inte skrivit blogg på så många dagar då hörrni?
Vad har jag till mitt försvar?
Ett liv?
Föga troligt.
Har bara inte vart hemma.
Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde varken måndag eller tisdag.
Onsdag var jag o Abbie och hälsade på WP träningen i norrpan. Det såg väl trevligt ut!
Var med lite på lydnadsövningarna, de .. gick.. väl :P
O igår var jag o B ute o käka med en god vän till han. Muchos trevligt! Plankstek is the shiet. Äter så sällan ute att de nästan är tragiskt... får ta tag i den biten. Typ nästa månad, ganska så exakt. När nästa lön kommer... *host*
Ska upp o jobba imorrn igen, illa. Men känns ändå nyttigt på nå vis.
Sen bär de iväg till ännu en valpträning.
Skulle köpt korv... kanske hinner det imorrn. Då jävlar ska hon göra som jag säger :D
Sen är de ju lördagskväll helt plötsligt igen, får se vad den bjuder på. Som vanligt, som dom senaste 4-5 helgerna så har jag inte hunnit o planera nånting.. alls. Lite trist, men samtidigt så gillar jag o göra spontana saker. Synd att de inte finns så många fler som gillar det...
Har somnat som en gris dom senaste nätterna också. Den friska luften tar kål på mig.
Så himla skönt! Har somnat ifrån både desperate housewives i tisdags, o nånting va de nu var i måndags. Ons-tors kolla jag knappt på tv. Greys så klart. Sen kommer jag inte ihåg mer.
Man kan ju nästa tro att jag tappat gnistan, inget kul o skriva om alls.
Fast jag är fortfarande lika fantastiskt rolig o fantastiskt glad, bara att de inte märks i skrift kanske :)

'Cuz i'm a happy camper, yes I am...
(yes I am UH, yes I am WHAT)

Inga kommentarer: