måndag 15 oktober 2007

Spagettiarmar är hett!

Va på Box-pass med Cilla igen.
Tror de är den roligaste träningen nu för tiden. Både jag o Cilla har tröttnat på Step-upen, det är mest flås träning o en hejdundrans massa tänkande, bra på sitt vis men man tröttnar efter ett par år.
Känner mig helt mörbultat, vilket jag faktiskt är :) Men den här gången KAN jag iaf lyfta armarna, de icke inte sist, sjuk känsla!
Blir o stretcha lite lagom extra innan jag går o lägger mig, så jag kommer upp överhuvudtaget imorgon.
Har inga planer alls för morgondagen, mer än o aktivera doggers.
Var ju ute i skogen förut, tanken var ju släppa henne lös så hon kunde få springa av sig... men de fatta hon ju inte alls, utan skulle promt gå bredvid oss iaf även att vi kasta pinnar o kottar som hon kunde kuta efter, jä jä :)
Jag har förövrigt oxå intagit svart bälte i att ringa fel, och att nästintill slänga på luren i örat på folk. Jag sackar tillbaka på gamla mönster. Vet att folk alltid sa förut att jag istort sett sa:
"Ok, amen vi hörs då, hej!" *klick* Jag lyssnade aldrig klart på vad den andre sa...hepp?
Får skylla på nåt slags damp.
Ska antagligen börja gå valpkurs redan nu ute i motalalala, hejja va kul!!
Annars hade jag fått vänta till våren när dom drar igång här i Lkpg.
Nu blir de kisspromenad, sen sova.

Inga kommentarer: