måndag 22 oktober 2007

Härliga Eurodance!

O självklart är " tutt-fia" kvar, jag ska bli som hon när jag blir stor.. :P

Inget gör mig gladare än sån här musik!
Synd som fan att man missa helt att de var sån kväll i fredags på Blue Heaven.. craparoo.
Nu när man inte "tittat så långt ner i glaset" på länge så ser man verkligen fram emot nästa gång!
Den 3'e november smäller det. Då ska flickorna ut o "göra stan".
Då har jag lyckats vart nykter i en hel månad.. tror jag. Har jag nog inte vart sen innan semestern. Galet - för o va jag.
Var o kollade på IPO-tävling igår. Abbie fick sig en heldag utomhus.
Kul o se hur duktiga dom var, alla hundarna. Trevlig dag med trevligt sällskap!
Sen blev de kvällsmysmongo tema all night long. Med chips o läsk. Chips var länge sen, o gott. fastnar så dant i tänderna bah... likZom.
Sen somnade jag... fast de av inte till nån film den här gången iaf. Hepp!
Tänkte jag skulle se klart Beck nu, tror de va 15 minuter kvar :)
Imorrn är de tisdag hörrni, då ska vi aktivera oss har jag bestämmt.
Själv kommer jag nog gå ett step-up pass.
Pass på!


3 kommentarer:

Anonym sa...

Nämen vad är det här? Lever du? Ingen uppdatering av bloggen på tre dagar! Skämmes ta mä fan Veronica! ;-) Kräm

Anonym sa...

Jahaaaaaa......Ingen fest utan Lola..Eller??;)

Nica Hansson sa...

Jag skäms, skäms som en wääääv döh!

Lola, se till o inte va så fröbannat upptagen då kvinna! Nästa helg smäller det :D