måndag 1 oktober 2007

Kastrull - Vad hände 2007?

Vilken helg.
I fredags var jag så ensam man bara kan bli, som jag redan skrivit.
O i lördags var jag kastrull 2007.
Började vid 6 när vi kom hem till the bösdej kid.
Sen blev de luddigt. Åkte iaf in till stan med nån kille som körde. Skulle möta upp E o dom utanför Harrys dit alla ville gå, men drog istället till 55'an för o ta 2 bluefish. Sen tror jag att vi drog till Platå. För av nån anledning fick jag för mig att de va free entrance till 23, men de va de tydligen inte. Så istället för o stå där o se dumma ut så gick vi till Blå himlen. Beställde en Mojito - smakade skit. Där fick jag även nån konstig arbetsskada, så efter att ha gått in på toan o sett att där inte fanns nå papper letade jag upp nån kille som jobbade där o beordrade honom att fylla på. Sen när jag väl gick på toan så upptäckte jag ännu en sak, de fanns ingen papperskorg. Så alla kommer slänga pappret i toan, o de kommer bli stopp, o de finns en viss risk att jag själv åker dit o städar, vilket jag inte ville uppleva. Så jag letade snyggt upp en papperskorg som jag hittade nånstans o slängde in. Hepp :P
Myyycket hinner springa genom Nicas hjärna även när de cirkulerar alkohol i kroppen.
Efter den bravuren drog vi till Bk iaf. Letade efter C o P men såg dom ingenstans. Jag såg vid närmare eftertanke inte fejset på många människor alls, de va mest.. luddigt.
Efter de drog vi till Platens. O efter det blev de mest en massa spring mellan Bk/Platens/Blå o 55'an. I valfri ordning. Fick en smäll i huvvet av B utanför Bk nån av gångerna. Träffade på T på Platens- trevligt!
Tappade bort C.
Hittade C. Hittade B återigen. Fick en ros! (wittawiiuu) Köpte mat, Åt mat (?), följde C till taxi, sen blev de sängläge.
Mådde "sådär" när jag vaknade vid 8. Mådde "mindre bra" när jag vaknade till vid 11. Sen kan man väl bara konstatera att de gick utför. Efter varje gång jag vaknade mådde jag bara sämre o sämre. O jag drack o jag drack men inget hjälpte. Love it! Skönt med sällskap iaf, så man slapp tycka synd om sig själv...
Var hemma vid 22, då fick jag nog o gjorde slut med mig själv, tog en tablett o somnade.
Vaknade imorrse. Min första tanke var: "Ny månad.. om man skulle kosta på sig o va låssas sjuk?"
Vid nästa tanke stog jag redan o borstade tänderna o sekunderna efter var jag på väg till jobbet. Så gick det med de.
Gått ofantligt bra o jobba idag.
Kl 19.30 ska jag tydligen iväg på Box-pass o slå skiten ur C (I wish, hon är biff!) Sen blir de dusch o sängläge återigen.

Har inte svar på alla frågor, men jag samtycker med min magkänsla.





2 kommentarer:

Lollypop sa...

Ho e la go...Tracy..

Lollypop sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.