fredag 19 oktober 2007

Hungrig!!






Fredag igen. Denna evcka gick långsamt.. även att ajg var ledig, kanske just därför.
Imorrn ska jag upp o jobba igen, erbjöd mig o hjälpa Yvonne o ta Blue o O'learys.
Så de Fanders i o stöka till! :P
Tog med mig halva livet o åkte in till B igår kväll.
S på jobbet konstaterade att det är detsamma som att ha barn. Fast buren ersätts med en barnvagn... så sant.
Sen myste vi o hade de gött allihopa i det lilla pensionatet "Darkafraiders Kampf".
Somna till en film, jo de gjorde jag. Det är sant. Har nästan kommit underfund med att jag bara klarar av komedier o collagefilmer " chickflicks". Det är min grej :)
Jobbat idag. Fick åka på flyttstäd på efter middagen, till en nybyggt lägenhet ute i lambotown. Vet inte om jag själv skulle kalla de flyttstäd när ingen ens har hunnit bo där. MEn fint som fan var det. Trendigt o helt opraktiskt! Som de tydligen ska va.
Sladda hem igen med hund o hela ekipaget. Lekte ens väng uppe på fotbollsplanen. Märkte att hon blödde lite fårn en tand, tror den är på väg o lossna - se där ja.
O nu har jag plockat undan o städat lite. Ska slänga i mig en Billys o sen invänta sällskapet från söder, Mr G. Sen blir de nog en tripp bort till C o sällskapa med lite kebab! kebab!!

Väl mött.

Inga kommentarer: