onsdag 3 oktober 2007

Trötter

Bra jobbarkompisar gör verkligen jobbet så mycket lättare.
Kul att man har träffat många bra människor genom åren. Gud nu lät jag gammal :P
Har alltid lyckats träffa några som man kan ha riktigt kul med.

Har börjar nysa lite... dumma katt... De kommer i vågor.
Han är f.ö mer utekatt än intekatt nu för tiden. Han är inne under tiden jag jobbar, sen är han nästa ute från när jag kommer hem tills jag går o lägger mig... Hel lever wild life.
Han har fått "pippi" på o bo i min tvättkorg oxå... märkligt.
Rätt shysst hur mycket pli jag har lyckats få på detta lilla djur. Han är som min hund.
Han vet att "pshh" betyder " de här får jag inte göra". Fast jag behöver inte peka på honom som Cesar gör med sina hundar :)

Mycket på Tv ikväll. DÄM! Roomservice går ju inte o missa, så jävla sköna.
Bonde Söker Fru! Vill verkligen inte missa (samtidigt som room)
O sen Grey's såklart. Men de missar jag inte. Visserligen går Heroes samtidigt, men ska försöka ta mig genom den säsongen nån helg framöver.
O nu är de Hitta Hem, ett program som borde va bannlyst för mig.
"Jag tar dom allihop!"

Imorrn ska jag o B kolla på (OCH gosa med) puppies! YEI!!
LIVSFARLIGT.

Lagade mat idag, de blev gott.
Makkisar med ostsås, stekt bacon o svamp. Det har jag lärt mig av nån mästerkock på vasavägen, fast jag körde en egen variant idag.
Hann med o snabbtvätta innan 5, skönt! Satte upp ny tvätt-tid till nästa gång den här gången...
Skulle gått en sväng, men somnade i soffan. Vet så väl att jag kände att huvvet började nicka till, men kunde inte hjälpa det. Vaknade upp liggandes med en filt om mig - jo jag tackar ja!

Nu blir de dusch, sen tv som sagt.


Inga kommentarer: