lördag 6 oktober 2007

Lödda!

Precis hemkommen från en tripp till min bror med familj i Motalalala!
Ungen är ingen unge längre alltså :) Så stor han har blivit Dennis!
2 år fyller han i december. Han är en skön kille!
Utforskade de nya "bio-rummet" som dom inrett. Min bror är teknik-freak.
Precis som min pappa. Ska ha alla nya grejer, även om man egentligen inte behöver dom.
Ett "Bio-rum" ska jag LÄTT ha i mitt hus sen när jag blir stor!
Var duktig som satan o gick upp o tränade imorrse oxå.
Hejja mig!
Höft/Mage/Lår, men ordinarie tränare var borta så de blev mest lite hopp-o-studs träning med hantlar o dylikt. Svetten rann så de gav nog sitt det med.
Snart ska jag in till stan o hämta upp Paret från Götet. Sen ska vi hem till C o käka.
Sen jävlar blir de bowling. Jag är PEPP!
Har ringt o pratat mer med uppfödarna till Abbie o de låter lovande. Känns jävligt skönt. Då kan man släppa ångesten för att man inte lyckats övertyga dom om att jag kommer bli en bra matte. Nu ska de bara kollas upp lite brukshundklubbar här i närheten, fixa nån semestervecka så snart som möjligt, o sen är de klart. HELT SJUKT!
Mamma tyckte jag skulle skaffa mig en karl istället, som jag kunde ta hand om.
Pappa's första reaktion var "Amen för helvette!"
Varpå mamma säger: "Men du! Hon är så pass gammal att hon får ta sina egna beslut..."
Pappa: "Måste hon bara ta såna dåliga då?"
Sen sa mamma: "Ja, jag har ju katt, så varför skulle jag inte kunna umgås med en hund"
Helt oväntat.
Henne får jag lätt till o umgås med Abbie några dagar i veckan när jag jobbar.
Sen visade jag bilder o berättade en massa om henne o hur seriösa uppfödarna var, då var pappa mest tyst... det är ett gott tecken :) Då fatta han att jag var seriös.
Så imorrn ska jag ut till dom igen o hälsa på. Ska bli skoj! O prata lite mer... finns mycket o prata om!

nehe, hopp iväg o göra sig iordning då!




Inga kommentarer: