torsdag 18 oktober 2007

Torssshhhda'

Har jobbat hela dagen, duktiga jag. O Abbie har mått finfint med sällskap av Hobbert under tiden jag vart borta.
Kom hem übersent igår kväll :S
Kärringarna kackla som bara den så vid 21.20 fick jag äntligen bege mig hemmåt igen.
Ganska så givande, mycket visste jag väl redan, så klart, påläst som man är. Fast för mig känns de mer som sunt förnuft. Men fick lära mig lite om o läsa av kroppsspråk o svans m.m
Blev nästa lite förvånad över hur andra fostrar sina hundar faktiskt, man kände sig inte alls så dum trots allt :)
På lördags kl 14 är de praktik, ska bli skit kul o se hur Abbie beter sig bland alla andra hundar.

Håller på o tvättar nu, nödvändigt ont som vanligt.
Sen blir de antagligen en tripp in till staden, I need som närhet dämnit!
CRAVINGS!!
*haha* Faan va jag saknar Alex blogg, for real. Lyssna på hans "fönster mot media världen" i.. går? eller om de va i tisdags. Så jävla skön. "Det är är min programpunkt!!" Den där Ebba verkar ju va en sort för sig. Hatar hennes dialekt. Vart är hon ifrån? Vi borde göra nånting...

Oh well, Thats a wrap.

1 kommentar:

Anonym sa...

Upp med mer bilder på kampfhunden! Vill se kampfdjuren tillsammans på en bild :)