tisdag 16 oktober 2007

Värkande händer

Det är inte en dans på rosor att promenera med en hund till, plus Abbie.
Hon blir som tokig, o ska leka, hoppa o leva ut alla sina valpgrejer på en o samma gång.
O dra! Dra så in i bomben, spelar ingen roll om jag släpper efter o vi drar om dom båda två :P
Men tack för sällskapet B o Nellie, verkligen kul att ni kom ut.
Men självklart blev jag på pissigt humör när hon inte lyssnade för fem öre, o han va inge på sitt bästa humör han heller så de va kanske lika bäst att vistelsen avlutades efter promenaden.

ooo nuuu, sitter jag hemma o har bajs skit helvettes tankar i huvvet.
IGEN.
Måste finnas nåt piller mot det här? Mamma fick lyckopiller förr, hon kanske har några kvar.
Får sån inre panik när de gäller vissa saker. Jag vill så jääävla mycket mer än vad jag visar, men snart tröttnar jag känner jag. Snart har jag ingen jävla lust överhuvudtaget längre. Varför ska JAG behöva övertyga? Varför kan ingen bara komma o övertyga mig? Varför ska jag behöva kämpa som en jude för saker o ting? Så jävla trött på skiten. Är de så här de kommer hålla på nu tills man blir alldeles för gammal? Hade jag vetat de hade jag nästan skjutit mig mellan ögonen när jag va 18, sluta på topp liksom. Eller måste man hitta nån jävla toffelhjälte som gör att för en o bara är allmänt svintråkig , men lyssnar på kommando?
Fattar du inte att jag inte ville släppa...??
*i**a* -är skit, rätt av ibland alltså.
Ska fan konvertera till nunna, flytta till rom (bor dom där?) o leva gott med mina medsystrar, hund och katt, o sol året om.
Nu har jag skrivit alldeles för mycket, det vet jag. Jag har en tendens o snacka alldeles för mycket också när den chansen ges.
Får väl be om... eller fan nae, har ingen jävla lust o be om ursäkt.
Dom som fattar, fattar. Dom som inte gör det, to bad.
Synd om de svider i ögonen då, ta lite ögondroppar.
Vet ju ändå inte vilka det är här inne o läser eftersom ingen vill ange sig själv med varken punkt eller namn.
Man kanske skulle ta o göra en Alex Schulman?
De borde nästan va bäst för både mig, o er.

Imorrn ska jag jobba på morgonen, måste komma igång med den biten nu alltså.
Sen på PPM möte i skabbet, pensionsspara är tydligen the shit.
Sen ska jag på teorimöte hos OG i motala, valpkurs here I come. Tack för tipset Pappa P.

JO JAG TACKAR, FAN!


5 kommentarer:

Anonym sa...

BLOGG I BLOGGEN...fortsättning på gårdagens diskussion.

Sanna ord där... Im cold as ice!
Håller med dig, visst skulle det vara trevligt att ha någon där när man är glad eller nere. MEN... är man så självupptagen och uppslukad av sina egna intressen tror jag inte att den andra personen känner att man finns där för den. Det bästa vore ju någon form av levande uppblåsbar Barbara, som man kan plocka fram när man är upplagd för social interaktion. Sisådär nån timme om dagen och lite mer kanske på fredag eller lördagkväll om man inte är ute med grabbarna, spelar poker och dricker öl. Söndagen kan hon gärna finnas där i periferin - ständigt beredd på att ge den bakiskåte mannen tillfredsställelse utan krav på något i gengäld. Absolut bästa vore ju om levande-uppblåsbara-Barbara oxå var något av en självgående maskin under tiden man jobbar. Städa, diska, tvätta och laga mat, helst ska den stå på bordet när man kommer hem och Barbara är puts väck så man får äta i lugn och ro i kalsongerna - rapa, fisa, klia sig i skrevet utan interferens från någon som söker social samvaro. Efter att man är mätt o nöjd, tränat sin hund - DÅ kan man vara passivt social i tv-soffan nån timme innan det är dax att sova. Och där vill jag fan inte ha någon kärring som tar upp plats, höjer temperaturen i sovrummet och stjäl täcke.

Hepp! *LOL*

Anonym sa...

Skaffa dig en egen blogg istället eller kanske rentav ett ordentligt liv?

Anonym sa...

Hoppsan! Vem är anonym här ovanför om det är jag som är anonym i första inlägget? Jag var faktiskt FÖRST med "anonym" skaffa dig ett eget nickname! :)))

Anonym sa...

Jag gillar "blogg i bloggen" och bloggen som skrivs. Jag tror den ANDRA anonym bara är avundsjuk för denna "anonym" inte fick chansen att skriva FÖRST i bloggen!
Det är dom små sakerna som får bägaren att rinna över. Tyvärr så gjorde den FÖRSTA anonyms inlägg och synpunkter på bloggen att den anonyma nr2 (seceond place is first loser) tippade över och var tvungen att skriva ett totalt ointressant inlägg utan några som helst synpunkter på den riktiga bloggarens inlägg. Kan detta vara för nr2 själv inte har något liv och irriterar sig på kommentarer på en annan människas blogg?

Ingen vill veta vart du köpt din tröja-raymond och maria!
Mvh
Anonym nr 3 !

Nica Hansson sa...

MEN O GUD!!! Skaffa er ett eget jävla liv allihop då! PMS-apan har talat! Ok, nu måste jag forska, blogg i bloggen har jag koll på, vem är anonym 2 resp 3 NU DÅ!? Eller om jag tittar närmare på anonym 3 så ser jag ett mönster av gotländska, right? Då är de bara du kvar, nummer 2 :) Jag har mina aningar.
Blogg i Bloggen Pelle: Du är bara dum i huvvet o kommer leva länge o väl med dig själv, för ingen annan skulle stå ut med dig. Hepp! Alla är nöjda o glada. Hoppas du kommer trivas alldeles ensam när alla vänner vänder emot dig o träffar potentiella fruar/män, flyttar till hus o skaffar familjer, medan du sitter hemma i din slitna fotölj i dina skitiga kalsonger o käkar Billy's, med Lex som sällskaps dam. Honom klär du på en peruk för att få ens uns av kvinnlig fägring i hemmet.
Tack för att ni läser, vänner.