måndag 8 oktober 2007

Grattis!

På föllse' dagen alla som fyller idag!
Exempelvis Stefan Gustavsson, o Andreas Hyllman Malm.
Hurra Hurra Hurra.
Var ganska exakt ett år sen jag började skriva blogg nu. Ska vi passa på o fira det med? :)
På fredag sker det. Då kommer hon, Tatonka's Sweet Abigail. I'm so excited!
Har fart runt efter en bur idag, men hitta ingen "billig". Har kollat destomer på blocket idag o håller tummarna för svar. Tittade på koppel o halsband o sånt med. Fastnade för ett beiget camo- fint som tusan! Men å andra sidan så syr ju Isabell (uppfödaren) selar o koppel o sånt så man borde kanske stödja hennes verksamhet först :P
Ska bli så mentalt skönt o få komma igång nu, har ju gått o planerat som fan i huvvet, men nu kommer jag ju kunna släppa det! Fick ledigt mån- ons från jobbet iaf sen får mammsen komma ner på tors o fredag o umgås lite med henne. Dom låter så positiva till det nu. Eller mindre negativa iaf :) Helt chockad är jag. Mötte pappa idag på Biltema o han hjälpte mig så gärna o titta efter nån bur.
Ja, kan ju lika gärna göra en efterlysning (ni är ju så glada i o skriva kommentarer *host*):
Köpes: Hundbur med minimimått på L:70 H:60 B:60. Holla at me if you got one!
Somnade i soffan efter maten vid halv sex förut. Skit! Vaknade av telefon halv 8... mindre bra.
Men sov fan inget inatt. Hatar söndagar!!
Försöka-somna-skapligt-projektet lär sätta in vid 22 ikväll.
Nu-dusch!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis fröken bloggare!
P eller Martinson kan nog också se om han inte kan hjälpa dig med bur sörru..hundträff på lördag, nu kommer du med i svängen och har fått mig att tända till på nytt. SWEET!
Jasså,du hatar söndagar, hehe...verkade inte som det...

Anonym sa...

Vad har jag med bur att göra? :S

Kan bara tipsa, köp en riktig bur på direkten. En man kan ha i bilen, gjord i alu, så den är lätt att lyfta ur. Den ska ha utrymningslucka bak och gärna kanter som går upp nertill så slipper man att hår o annan skiter åker ut ur bilen - mindre städning. Men städa gillar du har jag hört :D

Grattis till Abbie, hon är en top of the line Amstaff! Glöm aldrig att jag hade henne först ;)

/Martinson

Nica Hansson sa...

Tack B, jag tänder på dig oxå.

O Tack Martinson!
Du har inget med bur o göra längre för nu står det redan en i köket, men tack för tipset, hittade en som passa in på din beskrivning.
Städa är min grej! Vad är din?

Anonym sa...

Disch,dasch,dusch?....

Lollypop sa...

Disch,dusch,dasch..eller hur var det nu i igen???;)

Nica Hansson sa...

Dusch Disch Dasch! Hur svårt ska de va??? :D