fredag 12 oktober 2007

Nu så!

Ska jag snart iväg o hämta skrållan.
Ska bli såå sköööönt.
Finally getting started.
Var dogvakters igår.. piiuu... nåt jag ska lära min byracka är att FAN INTE DRA I KOPPLET!
DÄM! Höll på o få utbrott 2007 igår. Men men, inte mitt problem.
O av denna underbara vistelse (hon är faktiskt underbar, till 80% iaf) så var jag på måttligt gott humör när jag anlände till vasastaden senare på kvällen.
Tjurig som en tvååring , o sugen på nåt gott o äta. Det fick bli affären.
En juice, ett mums-mums paket o en påse kanelgifflar senare så kände jag mig nöjd. Detta delades självklart med B, jag är väl inte tokig heller :P
Sen fick jag sockerchock o somnade... så in i bängen. Strax innan fick jag dock en mums-mums upptryckt i näsan... hepp. Det är sånt man får räkna med när man är uppkäftig o osmart.
Vaknade upp x-antal gånger o filmen var ju fan aldrig slut tyckte jag!
Dom första 20-30 minutrarna på Sicko var riktigt bra iaf! :P
Sen sov jag.. sov o sov o sov... nångång vaknade jag till o va asförbannad för de va nåt skit som lät så högt! o jag visste inte vad det var, eller om de ens var nåt som lät, kanske var i min dröm... jaja. Sånt man får stå ut med :)

Orkar inte skriva mer nu. Lär bli mer sen, eller imorrn!

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp det var en bra beskrivning av dig igår =) men man får ha såna dagar!

GRATTIS än engång till hundägeriet, du kommer bli bra mamma åt Abbie! Hoppas du hör av dig nu senare under kvällen och berättar hur det går.
Åka bil kunde hon ju galant!
KRAM O PÖSS bg