torsdag 22 november 2007

Häppi Bösdej To Me

Häppi bösdej der Veronica, häppi bösdej tu juuu!
Idag har allting blivit glasklart för mig. En helt ny värld öppnade sina portar när jag vaknade imorrse. Jag känner mig hel! o jag känner mig äntligen som en helt ny människa!
...
Eller inte.
Födelsedagar är överskattat. De va roligare förr :P
Men de låg allt blommor o choklad på bordet när jag kom hem! :D
Så på sånna vis är de ju alltid kul o fylla år ;) Sweeet! Thanx bebe.
O så fick jag en dunderbra handkräm av S på jobbet, hon är väl för rar, flickebarnet!
Fick 200:- i presentkort på Åhléns av dom på jobbet oxå. Enfårtacke.
När Mr B behagar att komma innanför dörren så blir de nog en långpromenad först o främst, med the doggers. Sen ska vi käka pänkejks! *cravings!* o äta ihjäl oss på de mesta.
Köpte blåbär/hallon paj o vaniljvisp!
Helt förvånad över hur många som kommer ihåg ens födelsedag faktiskt. Riktigt uppskattat o kul!
Synd bara att man själv syger på datum :S Tror jag glömt både mammas o pappas födelsedag en gång var iaf. Brorsan är lätt. 1 februari. Lätt o komma ihåg.

Come on calories, BRING IT ON!!


1 kommentar:

Anonym sa...

hehe videon påminner lite om Ted och hans lilla gang i scrubs;D
om man bortser från att en person fattades den här gången:P