fredag 14 augusti 2009

Fredag, mina vänner.



Godmorgon!

Jag vet inte, men... klockan 8 på morgonen.. är det förmiddag?
Fixa-tak-läckan-gubben skulle nämligen komma idag på förmiddagen.
Jag vaknade kl 8 av att han klampade omkring på taket.
Sen visste jag ju att han ville in i mitt kök, o försöka bryta sin in den vägen upp till taket...
Så de va ju bara för mig att pallra mig upp.. men jag väntade till 8.30. Busigt!

Igår var jag på gymet med Jen o körde genom vårt program vi fått. Nu känns de peppat ska ni veta!
Men fortfarande lite svårt första gången o sätta ribban på vikterna. Så de blev ju lite testning.
Därför tänkte jag att jag skulle köra ordentligt idag istället.
Men vaknade med stans träningsvärk i benen, så de känns kanske inte som nån jätte smart idé o träna idag igen då?

Å andra sidan börjar jag ju inte förns 13.30 idag. Så jag har ju inte direkt nåt annat för mig.
Eftersom fixa-tak-läckan-gubben är här oxå så kan jag ju inte bara lämna hemmet vind för våg.

Ska gå in o se om de finns nåt vettigt pass såhär på förmiddagen, då skulle man ju kunna köra det iaf. Mjuka upp benen lite ;)

Annars är de jobb till 20 idag som väntar. Blir inget holabaloo den här helgen för min del.
Men spar mig till nästa helg som sagt.
Gud va jag tjatar om samma saker hela tiden.

Oh, igår fastnade jag i ett stirr!
Ett fjortis stirr!
Det är ju inte helt nytt att småflickor bloggar. Inte helt nytt att dom självklart videobloggar oxå.
Jag tror att de är nåt slags substitut istället för att bli känd på tv... typ.
Men att ALLA vill se ut som små platina blonda luder är ju helt förkastligt!
ALLA vill se ut, o vara som Kissie, bla... jag vet inte vem som va först med o se ut som henne, men hon har ju ett typiskt fjortis utseende iaf.
18 bast o redan fixat läpparna 2 gånger o förstorat brösten... jisses.
Pappa betalar!
Den dagen min dotter är under 18 o börjar tuppera håret, sminka sig till förbannelse och luktar rök är de jag som sätter stopp för det, ska ni veta :D
Hmmm... visserligen var jag sån när jag var 15... men de va fan inte på samma sätt som de är idag! Helt ärligt...

Ska se om jag kan hitta några exempel videobloggar åt er:
(o gratis reklam för dom iofs)










Så, nu fick jag det sagt o visat oxå.

3h kvar till jobb... nu får vi se vad som händer.

1 kommentar:

Anna sa...

*asgarv* Den där tjejen med flätorna kan ju fan inte va på riktigt! Hon måste ju göra nån parodi på nån eller? *haha* Klarade knappt av att titta...pinsaaaaamt! Have a nice day mate =) Kram