söndag 23 augusti 2009

How to get rid of a killer spider!



Lite rolig är jag ändå...

4 kommentarer:

Malin Björk sa...

hahaha:) väldigt underhållande klipp ;) Fasen vilken ÄCKLIG spindel! Och ingen hjälp från kissen fick du..haha
Fick du död på den sen eller?
Ha de!
/
Malin

Anonym sa...

Jag dööör! Jag misstänkte ju vad som komma skulle när jag såg rubriken...
Men dum o framför allt nyfiken som jag är så måste jag ju kolla! Vilket jag ångrar bittert nu. Kommer drömma mardrömmar :(

Men min väldigt stora fråga är...
Hur fan törs du lämna den så den har en chans att sticka???
Ser jag en som jag har en chans att döda så spriiinger jag o hämtar en telefon katalog sen kastar jag ett par meter ifrån! För närmre törs jag inte gå.
Hur kunde du somna när du visste att han fanns där?!
Sitter o skriver av ren panik här! Haha kanske inte hade vart så härschi om jag lugnat mig lite innan jag kommentera.
Fred ut!

Anna "mega afraid of spiders" Carlsson sa...

Oh my god!!!! Jag hade ju fan dött! Sådärja...jag hjälper dig gärna att flytta för jag kommer aldrig våga sätta min fot hemma hos dig igen *ryser* Jag satt o kollade mellan fingrarna o skrek varje gång du skrek. Vad hände sen? Har du inte sett den nån mer gång? Fan jag kommer ju inte kunna sova inatt alltså. Usch det kryper i hela kroppen på mig nu!!

Nica Hansson sa...

Stor som ett monster!! o jag kan ju svara er allihopa att den var borta på morgonen... pigg som är traskade jag bara in o kissade - SEN slog de mig att den säkert var i krokarna nånstans! Men icke. I söndags storstädade jag o trodde jag skulle hitta han då, men inte då heller. Han gick upp i rök helt enkelt! O gladast är nog jag! :)