måndag 31 augusti 2009

Sämsta början på denna vecka EVER

Jag har svurit, suckat o fått psykbryt istort hela dagen idag.

Började fint igår med att jag inte hade schemat utskrivet för denna vecka. Ringde mitt eget jobb, så nån där kunde kolla de åt mig. Vilket hon snällt gjorde. Men fel måndag. Too bad.

Så imorrse gick jag upp 9.30 i tron om att jag började 11.30.
Klockan 9.55 messar jag en arbetskamrat så han kunde dubbelkolla att så verkligen var fallet.
"Du börjar 10.00 så lägg på en rem ;)"
SAY WHAAAT?
Så de blev en snabb prommis hemåt igen, ringde o sa att jag blev 30min sen.

Väl på jobbet så funkade inte datorn alls på de sättet jag ville, alla program hängde sig o allt blev bara fel.
Alla som ringde in var über jobbiga o krångliga, o inte nog med det -otrevliga.
Jag ville bara skrika rakt ut!
Men fick iaf erbjudande om o börja tidigt på onsdag o vara med på ett föredrag i Gbg fast via webben då, coolt!

Har påbörjat nya tatuerings projektet. Idén vill säga. Vi får väl se hur de färdiga resultatet kan tänkas bli sen. Håller på o bollar idéer med en duktig kille här i stan.

Lagade iaf god mat när jag kom hem. Lax i skagenpanna, potatis o ärtor/majs/paprika blandning.
Då blev jag på lite bättre humör... mat gör mig glad.

Hur ser veckan annars ut då?
Imorrn åker jag till Norrk efter jobbet.
Onsdag - jobb o träna.
Torsdag - jobb o typ ingenting.
Fredag - LEDIG o träna.
Lördag - Ledig o ingenting.
Söndag - Jobb o Norrk.

Spännande värre.


Katt i knäet o hund under filt.

Inga kommentarer: