tisdag 18 augusti 2009

Tisdag- Check!

Jaha då var denna dag av klarad.

Summering:

Vaknade kl 07.59 - totalt OVÄRT.
De va tydligen dagso lyfta på takpannor, just precis jävla då.
Mitt larm skulle gå av kl 9. För att jag just ville ha en skön liten sovmorgon (som jag iofs är bortskämd med nästan varje dag)
Just dessa mornar med det humöret är jag glad att jag vaknar ensam i sängen kan jag lova...
Oh well. Låg i ren protest sjävklart kvar till strax innan nio.
Tog en prommit med Abbie, o käkade frulle.
Satte igång radion vid 10 för o höra om mitt lilla mail som skulle läsas upp.
Jag hann både åka till jobbet, o nästan jobba 1h innan dom väl tog upp mitt ack så viktiga ämne :P
O då fick jag samtal o kunde helt enkelt inte lyssna på allt. Men de kändes som att dom missuppfattade det hela lite oxå.

O vad skrev jag då om?
Jo om nätdejting. Kind of. Med situationstecken.
Jag syftade egentligen generellt på killar man snackar med på nätet, som man hittar på diverse communitys... inte alls dom som finns på seriösa dejtingsajter som match.com, spraydate m.m (om nu dom skulle vara mycket bättre...)...
Jag ställde dom utlimata frågorna varför så många killar är bockar o bara ute efter nakenbilder o sexting, (det nya från USA istället för texting -sms'a som vi svennar säger. reds.anm)
Om varför det verkar som ingen är intresserad av o lära känna varandra länge, utan allt handlar om yta.
Nu vet ju jag oxå att det finns undantag, det gör det ju alltid. Men tamig fan majoriteten är inte kloka i huvvet!
O skickas inga nakenbilder, o man inte camar naken så blir de helt plötsligt dödstyst o man är helt enkelt inte intressant längre...
Det bör även tilläggas att jag nog aldrig haft så mycket naket i min mobil på senaste tiden - utan att jag ens har BETT om dom bilderna :D

O ja, programledarna tyckte jag iaf, fick de o låta som att jag syftade just på riktiga dejting sidor, o att där kanske majoriteten av killarna var ganska desperata o ville gå fort fram... o att jag då istället skulle vända på det o försöka träffa nån IRL som jag SEDAN kunde snacka mer med på typ Msn eller via sms...öööh? Jo... Det är ju inte som att jag sitter helt seriöst o väljer att snacka med killar på nätet istället för IRL. Det är ju bara en kul grej.. ungefär som jag tycker att de är kul o blogga, som vissa andra har väldigt svårt o förstå. Jag gillar o lära känna nya människor - and this is just one more way to do so. O jag skulle för den delen inte bli ett dugg förvånad om en kille jag träffar FÖRST o snackar via msn eller sms med SEN ber om naket sen heller... INGENTING förvånar mig längre.. try me ;)

O well. Nog om detta :)

Jobbet var otroligt segt idag.
S E G T.
Vid 18 stämplade jag iaf ut, åkte hem o hämtade upp hunden.
Vi styrde mot Norrköping o körde lite DW. Upp i en brant jävla backe. Monsterbacke.
Sen lite vagn efter det.
Suckade när jag kom hem o trodde att jag var tvungen o laga matlåda... men HEPP!
Jag ska ju till mamms o papps imorrn så då blir de gratiskäk!
Ledig imorrn ju. Ska först till gymet, sen vidare till Motalalallaaa.

På torsdag slår vi upp portarna för festival veckan!
Jen, jag o Cillet drar först till Norrköping o hänger lite med Rixfm.
Sen på fredag hänger vi gäng med Eastfm istället.
O på Lördag är de bara jag o Jen som drar till Nykvarn som sagt.


Nu ska Brad Pitt få ligga lite på tv ser de ut som.
Dags o runda av lite här då.

Godnatt!

Inga kommentarer: