måndag 24 augusti 2009

Ny tid, ny strid

Då har vi kickat igång denna vecka då.
Började bra.
Åkte till gymmet.
Gick prommis med Abbie när jag kom hem.
Gjorde mig iordning för jobb.
Satt på mitt plattarsle till kl 18.
Då var de dags o åka hem igen.
Hemskt intressant liv :P
GUD. De är så mycket som jag vill nu... En vacker dag säger jag bara.
Ligger o lyssnar på Dead by April. Mäktiga live... så himla annorlunda o se band live. Man får pippifågelhud!

Tog med Abbie ut i spåret o gick 2'an.
Mötte nåt som jag först trodde var på skämt.
HELT seriöst möter jag en hormorsa o hennes dotter gåendes med varsin Heiniken ölburk i händerna. Morsan hade nåt rött spetslinne med röd bh under, o korta jeans shorts - såg förjävlig ut! Medan dottern kan ha vart kanske 15-17 år, såg så ut iaf. Hon gick i baggy kläder o såg rent allmänt ovårdad ut. WTF?! Vart hade dom varit? Vad hade dom gjort? Varför gick dom o drack öl mitt på blanka dagen?
Sen drog jag till affären för o egentligen bara köpa upp mina sista slantar :P
Ekonomisk? You guys know me by now...
Jag köpte vitt bröd o ägg o kaviar! Jävla länge sen jag kokte ägg... mumma var det!
På pizzerian bredvid hade förövrigt dessa Heiniken lovers placerat sig o käkade kvällsmat antar jag.
Man blir ju mörkrädd.

Efter det har jag gjort NADA.

Imorrn är de tisdag, pass på.

Onsdag blir de bio med C. Sommaren med Göran - den måste ju va kul!
Fredag blir de tjejkväll hos Jen.
O på lördag går jag All in. Med betoning på ALL... o IN.

Godnatt haters.

Inga kommentarer: