måndag 17 augusti 2009

Jag gjorde det!

Gaddämnit.
Igen.
Jag är så svag...
Nu har jag nämligen handlat på postorder igen...
Jag är så slampig på reapriser att jag nästan skäms...
Men seriöst! När en kofta kostar 149:- spänn o har kostat de dubbla så känns de ju nästan som en förlust att INTE köpa den?
O Jag har faktiskt sjukt dåligt med just koftor, cardigans o tröjor... :P
O den för 399:- fick jag 20% rabatt... ja! Ni ser ju själva. De är ju helt sjukt.
Det är som att jag har handlat, men att de ändå känns som gratis!
Förutom i plånboken då...
O jag som pratade med mamma om o åka till Ullared snart... vi får nog skjuta upp de en månad till :D
Kanske lika bra? Köpa lite vinterkläder.
Vinterkläder.
De låter ju som om man vore 5 år o ska köpa overaller, mössor o vantar... haha.
Men men.
De va jag värd.
Jag är alltid värd allt som är billigt :D

Påtal om mammor så ringde hon ju här igår igen.
O dom senaste 2 gångerna har jag typ högt o ljudligt skrikit "Åååååhhhh!" innan jag svarat. För jag liksom inte vart upplagd för 30 minuters prat om ingenting.
O den här gången lyste det tydligen igenom.
"Men Veronica, hur mår du egentligen? Du verkar inte glad.."
O då får jag så dåligt samvete för att jag låter så sur när min söta lilla mamma ringer.
Hon är ju den bästaste mamman, faktiskt.
Med en inte allt för pratglad dotter.
Jag ska bättra mig.
De va lite därför jag tyckte att hon o jag skulle ta en Mor & Dotter trip till Ullared :P

Imorrn kommer Johan på Eastfm prata om alla möjliga saker i sitt program Goes Deep mellan 10-13. Han sa att han skulle dra upp mitt lilla "dilemma" som jag mejlade in tidigare idag, så lyssna ni med vettja så får vi se vad han säger om den nöten :D
"Hej Bullen... jag har ett problem..."

Godnatt all you läsare out there.

Inga kommentarer: