tisdag 11 augusti 2009

Snart halvtid.

Imorrn är de onsdag.
Då brukar jag vara ledig.
Men imorrn ska jag jobba på mertid. Jag ställer ju upp så de sjunger om'et.
Men bara 8-12, sen vill jag var ledig ;)

Igår började Abbie löpa.
Bajs!
De va de SM'et de.
Får väl ställa in sig på EM istället nu då.
Nu återstår bara 3 veckors blodflöde... uäk.

Sitter med blondering i huvvet nu. Men den ljusar bara upp 3 nyanser. Tror de räcker för mig.
Vill ju inte go platina :P
Lite smart är jag ju, faktiskt.

Var på gymmet med Jen idag o fick en liten genomgång i friavikter, o sen en liten diagnos.
Det kändes peppande. Nu ska här skrivas upp o hårdköras! 25,5% fett. OM de stämmer eller inte kan man ju inte förlita sig på, men den ska sänkas iaf.
Jag ska bli bästis med skivstångsmaskinen... Benböj o utfall - Here I come.
Självklart var killen dret söt oxå. Vackra armar o jag tror nog jag skymtade en rätt fräsch mage där under tröjan oxå ;)
Men han var ju bara barnet... såklart... brukar de va nåt annat i min värld?

Jag har blivit kär i The All-Ameriacn Rejects oxå.
Jädra bra band de där!

Hör själva:



Underbart!

Nu börjar de klia i huvvet, dags för skölj.

FÖRE:


EFTER:

1 kommentar:

Anonym sa...

No more redhead, go blondie!

Härligt att du ska börja träna på riktigt. Fria vikter är det som fixar formen.

25% that´s americano style *moahaha*

/P