onsdag 26 augusti 2009

Sommaren med Gyrhan

Sjukt rolig film!
Den får 4 ticks av 5 möjliga.
Carro hade rätt, precis min humor :)
Jag gillar när de inte allt är Punch-lines.. att de liksom är roligt utan att nån säger nånting, man bara fattar... typ!

Som ni säkert lagt märke till så läser jag "Aldrig fucka upp" Av Jens Lapidus, där en av karaktärerna heter typ Gyrhan.
Vilket alltid får mig o fnissa när jag läser det namnet.
De får mig nämligen o tänka på Hipp Hipp! Jolanta.. haha.
Här, jag ska visa er: (man får spola fram till typ 2.20.. GERAN GERAN)



Aja, skitsamma... ni fattar.

Började jobba kl 8 idag.
Hade lagt in förfrågan om o börja typ tidigt hela nästa månad.
När jag kom till jobbet idag gick jag direkt in o ändrade :P
FY FAN va lat jag är, pallar fan inte o gå upp kl 6 varje morgon.. iaf inte när jag har möjligheten o börja typ 11 eller 12 :D
Så jag la in 2 tidiga mornar i veckan, o 2 sena. Det är ju ändå mänskligt.
O de kommer från bruden som BÖRJADE jobba kl 6, i typ 3 år, o aldrig klagade...
Man vänjer av sig väldigt lätt.
Men så slutade jag ju 12 idag, o imorrn är de 8-14.30... fantastriskt skönt.
Blir gymmet imorrn, sen ut till Norrk o kuta spåret med alla andra hundmänniskor.

Sitter o kollar på 5'an.
Bachelorette...
Varför sittr jag o torterar mig med detta?
ÅHH dom är så kära allihopa, som en enda stor kär familj, fast de typ är 2 killar o en tjej... vilket man iofs kan va, om man är lagd så.
Men faktum är ju att dom där killarna ändå inte finns i verkligenheten.
Hitte på!
Den dagen en kille kan sitta o titta mig djupt in i ögonen o säga sånna där saker (o faktiskt mena det, inte för o få ligga) så kan jag ändra åsikt ;)
Sen är hon ju så sjukt snygg så man vill börja gråta bara därför. Lite latino sådär.
Hon är säkert t.o.m söt när hon vaknar på morgonen.
Halleluja!

Nu ska jag titta klart, mumla lite för mig själv, förmodligen gråta i slutet, sen ska jag sova!

Godkväll världen!

Inga kommentarer: