söndag 30 augusti 2009

Tjo! Slå klackarna i taket!

Igår va de livat. Jisses i min lilla låda.
Blev stundtals en tjejkväll när killarna drog till grannen.
Lite lekar o god mat! Lovely.
Sen stack vi alla till stan.
Harrys fick de bli, o alla minderåriga kom in ;)
Blev ganska tidiga hemmgång ändå.
Viklen resulterade i att all sprit jag druckit underkvällen smällde till lagom när jag kom. Själv.
Ensamfest?
Vaknade i morrse av att ajg sov naken (brukar sällan göra det) o att lampan var tänd.
Har inget minne av att jag somnat... eller ens gått o lagt mig.
Kroppen fick varken flötig mat eller dricka innan jag somnade så jag mådde inte som en prinsessa kan jag lova... hualigen.
Bakis Frossa Deluxe!
Låg o skakde som en litet asplöv.
Nu har jag dock skärpt till mig. O ingen är gladare än jag.
Missade helt att åka på 4-tassars "Familjedag"... skulle ha fotat Abbie o så fick man hundbesiktning oxå... men de blev ingenting med det. Det spöregna titt som tätt oxå.. kan jag ju skylla på.

Efter några timmars vila fick de bli en tur på inlines... bara o lyfta fötterna o åka ju. O Abbie fick springa av sig.
Konstig hund de där... hon kan verkligen sova sig igenom en hel dag om de inte händer nånting, o har inga som helst problem med det.
Perfekt dom gångerna man är sjuk, eller bakis :P
Ett par promenader sen är hon nöjd.

Nu ska jag duscha. Sen kl 6 ska jag titta på den lilla lägenheten med kök i vardagsrummet. Sen blir de pizza, godis o läsk för hela slanten!
MUMMA.

God söndag mina vänner.

Inga kommentarer: