lördag 8 augusti 2009

Jaha mina vänner!

Whats new?

Nae ingenting.

Har ju tittat lite på lägenhet i Tallboda.
Men dom har ju sånna jävla avgifter!
Men de är tydligen för att hålla bort drägg från den fina stadsdelen har jag förstått ;)
På måndag ska jag iaf till banken o prata lite lån. Ska be han förklara allt som om jag vore ett barn :P Det funkar alltid.
Finns nämligen en till lägenhet ute för försäljning nu, inte lika fin, men heller inte lika dyr.
WELL. We'll see.

Äntligen har jag hittat min festivalkamrat!
Jen o jag åker till Stagedive day out! Woho!
Det finns en plats kvar i bilen om nån känner att sällskapet känns lockande ;)
Biljetten ligger på 525:- nu.
Förmodligen får vi med oss Jen's sambo som har andra ärenden i sthlm den dagen, så han kommer agera chaufför.
Hoppas!
Får då kan Nica intaga alkohol o slipper köra! :)

Igår körde vi en liten afterwork jag o några tjejer från jobbet.
Möttes upp med lite annat blandat folk på NH.
Mycket trevligt!
Tidig hemgång typ då jag skulle upp o jobba idag.

Idag vankas det jobb till 13.30.
Sen får jag äntligen komma ut i solen!
Har vart sånt strålande väder nu i 3 dagar o jag har jobbat precis när solen är som varmast. Crap!
Men idag så! Först plaska hunden i vattnet lite, o sen steka... tror bestämt de blir en filt på gräset o jobba på min pocketbok.
Senare ikväll bär det av till Gistad o träffa hundfolket för lite grill o umgås. Fint de!

Nästa vecka väntar en inte allt för rolig vecka.
Jobbar till 20 på fredag, o hela 9-17.45 på lördag!!
Blä...
Men veckan efter det sen är jävligt glidig, men 2 dagar 8-12.
Dom dagarna ska de bli apfint väder har jag hört! :P
Hör du de, guuuud?

Nehe, om man skulle ta o återgå...

Hej!

Inga kommentarer: