onsdag 19 augusti 2009

Oh glorious day!

Vaknade vid 8.30.
Denna gång inte av takläggare, utan grannen som ville väcka mig så jag kunde gå ner o öppna åt hantverkaren. Jag fick ju i vanlig ordning springa in källarvägen eftersom dom andra klantat sig med ytterdörrn. O då låste jag ju självklart efter mig. O tog med mig nyckeln in, så ja....
Lika bra o gå upp, o gå ut med hund efter det. En liten frulle sen vidare till gym, som ni såg nedan.
Hem o mixa smoothie o packa in allt plus hund i bilen.
Mot Motala!
Så himla fint väder hela dagen, så vi glassade o hade det as skönt på deras nybyggda terass.
Pappa skulle fixa de sista med balkongen, o jag som inte kan låta bli nånting ville ju oxå hjälpa till! Så vi borrade upp plank o hade värsta team worket där jag o min far. Uj uj uj!
Sen tog vi en tur med båten, o då fick jag köra! :)
Som barn på nytt!

Lovely day, som sagt.
Imorrn måste jag upp tidigt så jag hinner laga mat, och baka till jobbet.

Bildkavalkad:


Ett foto av mig som fjortis som tydligen förtjänar en plats på väggen...oh GUD.



De nybyggda!

Nymålat! Förut va de gult o fult - nu mycket bättre!

Inga kommentarer: