söndag 15 november 2009

Fista min lista?

Nae. Men här kommer det en, som jag hittade på en rolig tös's blogg:

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att lite smink kan få mig o se mänsklig ut.
Vad gjorde du kl 08 imorse: Käkade frukost, innan jobbet.
Vad gjorde du för 15 min sedan: Kollade Fejjan.
Det sista du sa högt: Pratar högt för mig själv hela tiden... kan vart vadsom.
Det senaste någon sa till dig: "Vi säger så, hej då!"


Vad har du druckit idag:
Stickedricka från min stream-machine.
Vad var det senaste du åt: Det jag äter nu antar jag - Findus fisk pytt-tjofräs med pesto.
Vad var det senaste du köpte: En låda kiwi o en påse chips.
Vad är det för färg på din ytterdörr: Trä.. färg.
Vad är det för väder hos dig nu: Kolsvart o regnit. Tro mig, de KAN bli bättre.


Godaste glassmaken
: Ben&Jerrys Halfbaked. Fo SHO!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Nae. Men attraktion!
Sover du tungt: Typ? Fast jag vaknar lätt...
Drömmer du mardrömmar: Ibland. Hatar känslan av o falla o man vaknar med hjärtat i halsgropen.
Favoritklädsel: Inga alls?
Favoritlåt just nu
: Pluggar Takida o SS inför torsdag.. så vadsom med dom, badabom!
Vad ser du om du tittar till höger: Min vita vägg.
Vad gör dig glad just nu: Nothing really.
Vad ska du göra härnäst: Ta på mig mysbrallan o försätta mig i soffan, igen.
Humör just nu:
Intetsägande, dampig, glad, ingenting - om o om igen.
Kläder just nu: Ja tack?


Hur många kuddar sover du med:
Fyra.
Morgon eller nattmänniska: Båda -
cuz I can!
Är du kittlig:
Absolut!
Snarkar du:
Njaa.. jag "fräser" mer tror jag. So I've heard.
Äckligaste insekten:
Spindlar
Längtar du mest efter just nu:
Some freakin' löööv.

Inga kommentarer: