tisdag 24 november 2009

Nu schöör vi

Imorrn är de onsdag.
Då har typ halva veckan redan gått, gött!
Flött.

O löning oxå. Gud va jag älskar löning.
Jag har fan levt på mindre än existens minimum i typ 2v. B L Ä.
Jag hatar o va fattig.
Fast jag har kommit på att de inte spelar nån roll hur mycket pengar jag tjänar, för jag hittar ändå en massa hål o stoppa dom i. Så de slutar ändå alltid med att jag har 200kr kvar sista veckan innan lön.
I SUCK.
O de har jag redan sagt ett par gånger förut.

Jag sätter här o märker oxå att jag bara använder mig utav vänter pekfinger när jag skriver på tangentbordet!!
Är inte det tokigt så säg??
Använder iaf pek, lill och långfinger på andra handen.
Inte undra på om man skriver fel hela tiden.

Satt med min kamera förut. Blev rabiat tokig för att jag inte hittade Makro inställningar nånstans. Eller jo jag hittade en blomma, men de gick ju ändå inte att ta bilder på nära håll.
Men de kanske är olika på olika kameror. På min gamla så kunde man iaf ta bilder på typ 1 cm avstånd...

Strax efter det blev jag rabies tokig på datorn o min uppkoppling. För man ska väl för helvette kunna se på Web-tv utan att de hackar med 24mbit uppkoppling?!?
Jävla skit bredband.
Men de va ju datorn som fick ta smällen. Så kan de va.
Hårt o va teknikpryl i min närhet.

Nu ska jag iaf gå o lägga mig. Börjar ju jätte tidigt imorrn.. 9 :P

I rule, and suck.. at the same time.

Hej.


Lite bilder:



Gult soff häng
Soff häng
Min kamera retucherar... ändå blev jag inge snygg.
Repigt golv, skruttig hund
Yummy!

Inga kommentarer: