tisdag 10 november 2009

I SUCK!

På uppdateringar. I know :) Sorry Jen. Hoppas du kunde stilla ditt begär på andra dela av cyberspejs :D

Så. Hemma igen från Götlaborrg.
Fin jävla stad de där alltså.
Sen att vissa väljer o åka däreifrån precis samma helg som jag väl är där, är ju ett helt annat kapitel.
Helgen innehöll mycket skratt o mys med bästa tjejerna, minus en. Som var tvungen o stanna hemma med sjuk bebis. Usch, stackars liten plutt. Men hon fick va med en liten stund iaf på högtalartelefon :)
Så den 19'e är de nu officiellt. Sonic & Takida - Here we come! Woop Woop!
Lördagen käkade vi ute o gick på bio.
Mat.
Jag gillar ju mat väldigt mycket.
O jag gillar o äta saker jag inte provat tidigare, istället för o köra ett safecard o käka pasta med kyckling! (nämner inga namn)
Själv ville jag äta grillade tigerräkor med nudlar i curry o "nånting" sås.
Sen glömde jag o fråga de där om de va starkt...
Min mage pallar inte med stark mat.
O de va ganska starkt.
Räkorna va jättegoda! Men få.. typ 8 små saker.
Sen en hel soppskål med nudlar i curryshofräs.
PIU!
De va ju synd.
Jag tycker liksom inte att maten smakar nånting när det är starkt. De blir bara varmt o svettigt.
Magen pallade iaf med den matbiten. Tur det!
Vem vill sitta o bli paniknödig under bion? :)
Bröllopsfotografen va kul!
Som Smala Sussie. Fast lite sämre :P
Samma skådespelare, i stort sätt.

Söndagen tog vi lite sovmorgon.
Vaknade vid 10.
Senare på dagen styrde kosan mot Linkan igen.
Bye bye Götlaborg for this time!
Vi var välkommna tillbaka. Så vi måste ha skött oss iaf. Bra de!
Hämtade Kebaben när jag kom hem. Drog en sväng i skogen med 10kg kedja. Som en atlet i spåret. Wrrooooom.

Jobb i måndags.
De va inte min dag.
Helt körd i huvvet.
Men de gick över. Typ.
Körde igång lite tvätt.
Har fortfarande en monsterdisk o ta hand om. Orka.

Tisdag idag.
Jobbe till 18. Började 11.30 ovant, men fasen så skönt.
Fick erbjudande om en lägenhet i Ljungsbro igen. Men gjorde som jag gör varje gång nu.
JA
NEJ
JA?
NEJ!
ELLER?!
NEJ!
O så tackade jag nej.
Fan va velig jag är.
Men pratade med Mamma o man kanske måste se till sina tillgångar oxå.
3000 för o bo nära stan.
4000 för o bo mindre, längre från stan.
Man kan vända på det hundra gånger om.
Men jag får nog inse att det blir ingen flytt än iaf. Jag får gilla läget lite nu.
Cool it down sister!

Efter jobbet kom ounkt nummer 2 på schemat.
Räser ut till Pickhult!
Ljusparty väntade!
Köpte lite ljus till mig o mamma.
Trevlig tillställning det där.
Så pass trevlig att jag själv ska hålla en sammankomst hemma hos mig den 14'e Januari!
VÄLKOMMNA!
Blir de mycket folk får jag hyra nån lokal.. undrar om dom har de här ute i byggden. P? Vet du nåt om det?
Ni kan gärna skriva upp det redan nu. Men tro mig, jag kommer outa de fler gånger innan det är dags! ;)

Efter det tog jag ett fitness pass ute i Olstorp. Abbie hade väntat på mig i bilen.
Kl 21. Fatta läskigt när de är kolsvart. Men jag var tuff!
Köttade på genom 2,5km spåret med 10kg kedja. Tror de gick på 15 min.
O då sprang jag inte hela vägen. Men vi sprang ibland :)
När man har sneakers, leggins o kjol så känns de inte riktigt som rätt klädsel för o blåsa 200 i motionsspåret.

Nu är jag hemma igen som sagt.
Upptäckte att all min vittvätt tydligen hade tvättats med ett par blå jeans. Ett par JÄTTEblå jeans.
JAg hade lite bråttom tror jag. Först hade jag lassat in med vitt vet jag. Sen nåt grått, sen åkte en ljusgul tröja in.. o sen tydligen ett par jeans. För jag tänkte inte på vad jag proppade in först.
Allt vitt blev ljusblått.
Men de går väl o fixa?
Säg att de gör det!!
Or else I'm screwd. BIG time.

Nu dags för sängen o nästa veckas DHW avsnitt.

Pöss



2 kommentarer:

Unknown sa...

Jag bugar och bockar :) Ska ta tag i det där med bloggandet jag med.
See you soonish.

Madlene sa...

Tack för igår..Trevligt att du kom på ljuspartyt. :) Och kul att du ska ha ett eget sen med.