fredag 13 november 2009

I lööööv ju

Jag vet inte vad som hände. Eller vad de är för ryck jag fått.
Men jag har tydligen bestämt mig för att kratta löv idag.
Hela trädgården full. O de äldre har bara börjat lite. Va glada dom skulle bli om dom såg att jag gjort lite nytta :P

Igår efter jobbet var jag en duktigt tjej.
Städade, torkade golv, dammade, diskade monsterdisken... Hejja mig! Skulle behöva en egen hejjarklack.


Efter de drog jag till Norrköping o tränade hunden.
Kul kul. O de gick bra bra. Mycket bra!
Hem o trött, duschade en sväng. Blev så sugen på snask så jag köpte mig en chokladbit. Hoppsan sa!
Gick o la mig vid 3. Fastnade vid Webtv... oj då.

Vaknade vid 11 idag. Men gick upp vid 11.30.
GÖTT!!
Så... vad mer står på dagens schema?
Kratta lite löööv. Förmodligen åka o träna, eftersom jag inte har nån vettig ursäkt för att inte göra det. Do something with the doggers. Ja, sen är de väl typ kväll. Då ska jag lätt äta revbensspjäll! Sjuka cravings på det.

Fredag den 13e. Varsågoda!

Inga kommentarer: