torsdag 5 november 2009

It's been a while

Yeah!

Imorrn bär de av till Götet. Ska bli så himla mysigt o komma ifrån hemmet en sväng.

Abbie är lämnad i Gistad där hon får bo så länge. Tack bästaste!

Haft ganska så kul på jobbet den här veckan måste jag säga. Många trötta skratt :)

Inget besök på gymmet än.
Dåligt av mig.
Men får väl ta tag i den biten på måndag igen.
Ny vecka - Nya möjligheter.

Mamma o pappa var här i förrgår. Fika lite. Mumma :P
Passade på o städa undan. Tro de eller ej men DVD spelaren har äntligen flyttat ner till källaren!

Igår drog jag o Abbie iväg till Norrköping.
Körde ett ordentligt DW pass i skogen. Jäklar va hon kämpade på bruden!
Vet att hon alltid är mer taggad när vi tränar i grupp, men att hon skulle kämpa så var förvånande faktiskt.
Mammis duktiga tjej.

Kallt som fan här hemma igen.
O nu vet jag verkligen va problemet är!!
Elementen funkar, men ändå blir de inte mer än 18 grader i v-rummet.
De är skitvarm på toan o i sovrummet, men inte här inne. Förmodliegn bajsdåligt isolerade väggar?
Får väl förbereda mig på att ha tjocktröja på mig inomhus hela vintern...
...Jag blir så trött...

Finns mycket annat man kan bli trött av oxå.
Saker man inte förstår...
Först känns allt glasklart... sen fattar man ingenting.
Är jag otydlig på nåt sätt? Jag tycker iaf inte det.
Men den som väntar på nåt gott... kanske? I donno.

Tittar på Mammas Pojkar.
Bobby är så jävla elak mot sin mamma. Christian tycker alla o allting är så jävla "gulligt" hela tiden, o verkar helt tafatt.. o gubbsjuk! komigen? 19 år o jag tål fan inte hennes fejkade stockholmska. Tim är den enda som verkar normal... o då är han ändå skåning :P


Nu ska jag ta mig en kvällsmacka.

Inga kommentarer: