söndag 22 november 2009

Häppy Bösdej To Mi!

Ja nu fyller jag faktiskt år. Har vart 26 år i hela 2h.
Helt fantastiskt.

Lördagen började med jobb från 11-15. Helt ovärt för de va de lejmaste jag gjort. Ingenting alltså. Men men.
Räser hem o rasta hund, städa, plocka iordning, o göra klart tårta.
Sen har ju folk i vanligt ordning svårt o passa tider (att jag aldrig lär mig) så jag hade ju aldrig behövt stressa ;)
En trevlig förkväll med fika o roligt sällskap. Fick ett presentkort så nu blir de o smida planer för ny sele till kebaben!

Sen drog jag vidare till E o hängde gäng med flickorna.
Gick vidare in till stan o spenderade kvällen på Platens. Helt nykter. Nästan.. ja man var väl inte körklar men långt ifrån salong-ballong.
Riktigt kul o sitta o analysera folk o prata med kul folk oxå för omväxlings skull!

Nu blir de sängen. Känner mig lite frusen.

Imorrn blir de matlagning till familjen o fika ännu engång på det :P

Natti natt.

Inga kommentarer: