söndag 29 november 2009

O så blev det söndag.

Oj så tiden kan gå fort.
Never heard that one before right?

Igår kväll blev det en spontan utgång.
Skulle blivit bio, men kändes inge lockande o sitta på första raden.
Så de fick bli 55'an istället.
Träffade upp J. Mycket trevligt!
Sen kom L från jobbet med sin karl.
Drog vidare till Platens o hängde gäng.
Riktigt trevlig kväll faktiskt. Inte så mycket folk ute trots att de va löning. Fårvånansvärt.

Idag har varit en riktigt bra dag.
Vaknade med ett leende på läpparna...
Ingen skallebank! Woho! :)
Drack dock bara 4-5 drinkar igår, så de förklarar väl saken.
Åkte iväg till Slaka o gick en svägn med hunden.
Fick en snillerblixt att åka o sola påvägen hem,
Till min härliga förvåning så hade dom 50% på Meddo!
Så fick sola 20min för mina 30kr jag hade i plånkan! Lovely.
Det erbjudandet stod kvar hela November ut så de får bli en sväng dit i veckan som kommer oxå.
Nu är hunden trött i soffan.
Jag har lite tvätt o ta hand om. Ska laga lite mat. Korvstroganöff!
Ska duscha o färga håret igen... blev ju fan orange :P
SKRATTAR BÄST SOM SKRATTAR SIST ANONYMJÄVEL.

Så nu ska jag köra mitt lilla rejs...
...O fortfarande ha den där braiga känslan i magen... I like.

3 kommentarer:

Linda sa...

En annan har ju varit redigt bakis idag. Fifan! Men jag har fått upp alla adventssaker iaf trots huvudvärk, darrande ben och ett onaturligt sug efter chips...

Tezz sa...

I veckan?!?...på tisdag är det december:-)

Nica Hansson sa...

Starkt jobbat Linda :)

Då får jag helt enkelt sola imorrn igen då! Jag har full koll :P