söndag 1 november 2009

Oj oj oj

What a night!

Sitter just nu o avnjuter chips o dipp. De va för jävla länge sen. O så satans gott!
Kan vi inte svära lite mer? jävlaskitpisshelvettesröv.
Skenet bedrar för jag är faktiskt på riktigt bra humör idag!

Gårdagen började med ett riktigt bra träningspass med hunden i norrköping.
O riktigt fin fika efteråt :P
H hade fyllt år o bjöd på negerbollar och halloweentårta! Mumma...
När jag kom hem var de dags o packa ihop alla mina saker. Jen o A kom o hämtade mig vid 5.
Sen körde vi järnet!
Gjorde lite mat, pyntade lite med halloween stuff o sen fixa iordning sig själv i all den röran oxå.
Gick galant :P
Riktigt nöjd över min utstyrsel! Bättre än va jag trodde de skulle bli.
För att inte snacka om Jens utstyrsel! DÄM she was creepy. O E va så söt som fee :)
Rundade av festen med en sprit-kort-lek.
De skulle vi kanske inte gjort...
Sen kuta vi till bussen o headade mot stan.
O Platens.
Riktigt kul kväll! Inte ofta som sagt som jag är nöjd över en hel utekväll. Tidig dessutom, vi var inne innan 23. Men de va siktigt skoj!
Dansade med fallen angels, KISS, spartakus o jag vet inte allt va de var.
Blev lite för rund under fötterna så vid 2 beslöt C o jag oss för att dra till Hakepi o köpa mat, sen vidare hem. Men först blev jag stoppad vid entrén av en kille som delade ut "Free hugs". Å va vi kramades!
Väl hemma fick jag dock inte i mig min älskade kebab.. så den fick bli lunch idag på jobbet istället :P
Tog en Bakistablett. Tog iaf o la den i ett glas med vatten... men mycket längre kom den inte.
Vaknade panikslagen imorrse med tanken
"CRAP! Jag drack typ inget vatten alls igår, o käkade inte innan jag somnade... I'm dead"
Men serdu de va jag inte!
Har vart lite skakis idag men fan ingen huvudvärk eller nånting. Helt lovely!
Jag brukar anars få en jävulsk baksmälla om jag bara groggar en hel kväll.
Kollade schemat innan jag drog iväg till jobbet. Tror ni jag vart överlycklig när jag såg att jag inte alls slutade kl 16, utan 14.15??
...Helt fucking amazing...
Dock kom ingen o kollade på min bil :( flera stycken som sa att dom skulle komma idag... oh well.
Åkte till Jen o hämtade upp mina saker efter jobbet. Åkte även förbi affären o köpte söndagssnask. Chips & dipp som sagt. Vickningschips och Fresh Island dip - best thing ever!
Var påväg o köpa nya chipsen med bea-smak.. men naaah. Ville inte chansa.
När jag åkte från Jen ringde jag efter pizza. Honolulu med kebabsås! Min nya favvo! DÄM. Jag skulle kunna leva resten av mitt liv med denna gudagåva till ihopplock.
Kom hem.
Kastade lite pinnar med Abbie o sen promenad på det.
Tog en lång varm dusch.
Inte alls samma sak som o ta ett varmt skönt bad...
Jag ska seriöst ragga upp nån med badkar... pronto!
De skulle fan va helt värt o dejta nån halvdan kille just for his badtub.

Strax dax för Ensam Mamma Söker. Sen ska jag leta reda på nån kul film... I'm thinking about "The proposal" kanske? Tror den är kul...

That's it. Här följer några få bilder från gårdagen:

Halloween tårta!
Nej jag är inte gravid...bara mätt.
Scary spice...
E.. som fe!
tappade tydligen mina tuttar nånstans påvägen...

Inga kommentarer: