onsdag 25 november 2009

Onsdag

Löningsdag. En fårtacka!

Firade med att jobba även idag.
Lite segt. Tror segheten beror mycket på att jag inte riktigt ätit som jag borde senaste veckan. Usch.. har vart helt hjärndöd vad gäller matlagning. Ingenting har jag vart sugen på o allt har bara känts jobbigt att laga.
Men nu ska nog de problemet vara ut världen efter storhandlingen idag!
Fan vet inte när jag storhandlade sist.. har vart så trist o lägga pengar på. Men tror de lönar sig ändå i slutändan o handla alla basgrejer på en o samma gång. Sen behöver man bara köpa de däringe små grejerna.
Sörrni.
Vetni.

Efter jobbet drog jag iaf till gymmet.
Hej hopp! De va typ 3 veckor sen. Va stor du har blivit. Typ.
Men hade nog varken ätit eller druckit speciellt bra idag, för jag fick stans jävla übermigrän deluxe.
Ville bara kräkas rakt ut!
Så blev inte så långvarig.. men körde iaf lite ben. På P's vis.

Dog i soffan när jag kom hem, efter att ha intagit ett stycke värktablett.
Då är man inte överlycklig över att ha en hund som man måste rasta...
Så efter typ 15min pina så fick jag släpa mig själv runt huset iaf. Med hunden då.. om ni inte hängde med på den.

Åkte sen iväg för o handla så jag skulle få det överstökat.
Mycket skoj hittade jag.
Mycket fisk... de blir man smart av. Har jag läst.

Som straff för att jag är en dålig mammi så hade Abbie käkat upp mina tofflor när jag kom hem igen.
O arg kunde jag ju inte bli eftersom de va mitt fel...
Sötnöt.


Duchade sen o kokade potatis samtidigt. Multitask!

O nu har jag betalat alla (jävla!!) räkningar.

Hepp!

Då blir de väl sängen snart då. Funny day.

Hey.

Inga kommentarer: