söndag 17 januari 2010

barrabapapaaaa...

Im loving it!
De finns vissa som gärna väljer o sjunga en helt annat rad där. Men dom har inte ett den ljusa sidan av ett ostlås.

Idag slutade min helg.
De va ju kul o va ledig iaf en dag :P

Kollade på She's the man igår. Ah dra mig så jävla kul brudfan är alltså! Amanda Bynes.
Jag skrattade så jag tjöt ett par gånger. Sånt gillar jag. O sånt har jag inga problem o göra även när jag är helt ensam. Är det tragiskt? Har jag vart ensam för länge nu?
Well... I donno.
Käkade pizza oxå. Blev koma-mätt.
Katt åt stol. Satt i halsen.
Så godiset jag köpte fick jag äta upp på jobbet istället.
Jag o Per.
Han frågade.. o jag råkade säga ja. :P

Precis käkat korvstroganoff o fullkornsris.
Mumma!
Stroganoff panna är så gott så man nästan vill .. ja.. äta den jätte mycket!
Tips tips tips.

Nu har jag fullt med djur på mig.
Hobbe ger Abbie en handpåläggning.
Frågan är om han rabblar nån ramsa oxå, eller om de bara rent allmänt är för att klia henne i pannan.
Svårt o säga.
Dom pratar ju inte gärna. Djur. Så man förstår va dom säger.


ÅÅÅH! Nu börjar Bingolotto.
Då måste jag byta chanal.

Vi säger så - Hej.

2 kommentarer: