tisdag 12 januari 2010

De va ju typ..aaa

Inte så himla gott de där!
OVÄRT.
Smaka ju knappt nånting. Vem fan gör en kryddblandning som knappt smakar nåt?
Snacka om affärsidé. Som o sälja luft.
Men men. It will doo.

Idag är de tisdag. Hade ni koll på det?
Jag skulle tränat efter jobbet. Men nah. De blev inte så. Jobbade ju faktiskt 7h idag. Körs i täket.

Imorrn är de hundträning. Jag röstar för inomhus! Tack.
Torsdag - ljuvsparti hemma hos mig. Fint de. Make me rich.
Fredag - tjejkväll hos Jen, och Ljuuusparty igen. Even better!
Lördag är jag ledig! TJO slå klackarna i taket!
Kanske skulle man unna sig resterande av rosy rosy som blev över förra lördagen?
Eller ska man chocka kroppen med en vit helg?
Jag tror att de va rätt länge sen jag inte drack. Vilket är väldigt märkligt. O inte riktigt jag. Men de gillar vi!
2010 är ett nytt år. Om de nu betyder att jag börjat dricka mer så - tummen upp for change!
Ibland röker jag oxå. O ibland tränar jag. O ibland äter jag godis. De går liksom runt, tänker jag.
Eller hur?
Visst säger vi så?

De pratas PartyCruz på jobbet. Eller de är mest jag o M som pratar, o får med oss en o annan.
De skulle va rejält med feting skoj!
Hah.
Så kan man ju inte säga...
Men vi göört!

Nu ska jag spela lite gitarr här på mitt tangentbord.
De är typ de roligaste jag vet just nu.
Satt i går, oni såg ju hur himla duktig jag är!
FREAKIN AWSOME.
På easy... men de säger vi inte till nån.

Frågor på det?

Inga kommentarer: